Gå til innhold

*KiNaRiAd*+enlitenspire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Så ikke det du skrev før nå.

Bodde på Vestbyen, men flyttet til Bergen nå, nærmere familie siden min kjære er på befalskole i Kristiansand. Når har du termin da?

Bodde i Bodø i litt over to år og STORTRIVES der:) Håper at vi blir sendt opp der når sambo er "ferdig" med utdanningen sin:)

Mamm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har lege/mens/min termin 20 august og det er den både jeg og jordmoren min forholder oss til. UL-terminen ble flyttet til 4.september...Men det mener vi er feil:-)

Veldig greit å være nært familien ja! Mine foreldre bor her men flytter til Danmark om bare 1 mnd tid. Gruer veldig til det! Familien til mannen min bor i Oslo, så nå blir vi helt alene her oppe..

Tenker litt på å flytte sørover vi da, føler vi ikke har så mye her lengre og når jobbene ikke er noe uerstattelig og familien ikke er her er det kanskje like greit å flytte på seg?! Men det blir ikke med det aller første:-) Baby først!

Er det deres første eller har dere barn fra før? Vi har to til ei jente som snart er 3,5 år og en gutt som er 2 år:-) Hektisk men morsomt!

Skrevet

Kjedelig å være "alene" uten familie ja. Sambo jobber i forsvaret så blir litt flytting på oss fremover. Neste stopp blir Mågerøy faktisk.

Var veldig skeptisk til å flytte på meg, men nå har jeg gjort det og det gikk kjempe fint:)

Har ikke barn fra før av nei, så vi gleder oss masse:)

Har selv lyst på 2 da:)

Kan jeg få spørre deg hvor gammel du er?

Skrevet

Jeg har en pappa som jobber i forsvaret så vet godt hvordan det er å flytte rundt omkring..Tror jeg er blitt veldig påvirket for jeg er ganske rastløs av meg :-)

Er 26 år.. Og planen er at vi gir oss nå med tre barn, jeg blir så forferdelig dårlig når jeg er gravid, denne gangen endte det opp med innleggelse med intravensøst i 1.trimester. Er kjempeslitsomt og så går det utover resten av familien, både mann og barn. Men likevel er det rart at dette skal være siste gangen.... Så jeg pleier å si at en vet aldri hva fremtiden bringer...

Skrevet

Lurer på alder for jeg føler meg litt "gammel" til tider:)

Blir 29 i år og skal ha min 1. så tenker på at hvis alt går etter planen så vil jeg ha min nr 2 når nr 1 er ca 3 år. da er jeg plutselig 32..men men...er egentlig glad jeg ikke var yngre. Hadde sikkert vært alenemor med de tullingene jeg har vært sammen med:)

Stakkars..det er sikkert ikke greit å være så dårlig nei.

Har egentlig gått veldig greit her. Bortsett fra bekkenløsing..så misunner deg ikke for å si det sånn:(

Har sagt til han at vi kan flytte når barna er små. Men synes det er viktig at de får et fast sted de kan føle er hjemme, hvis du skjønner hva jeg mener. Har flyttet litt selv i løpet av mitt liv, og mest til forskjellige bydeler...men synes det var litt vanskelig. Har liksom mistet kontakt med al for mangen venner i løpet av min oppvekst.

Er formen bedre nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...