Makkapakka Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hei Når dere skal på tur i vestlige land i Europa, tar dere med mme for hele reisen da? Vi skal til Frankrike i ca 1 mnd og jeg kan da ikke dra med mme for hele mnd, det får jeg ikke plass til. Barna i Frankrike spiser da vel de også? Er NAN mme et vanlig produkt i Frankrike?
prekæs Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Vet ikke når du drar men kan sjekke for deg. Drar til st hans i tre uker. Har garantert tillegg der. Franske kvinner ammer lite. Kanskje jeg til og med kan svare derfra.
Fotballgal Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Hei. I Frankrike er det VELDIG mange kjekke produkter så det er ikke noe problem! De har både NAN ferdigblandet i alle varianter og sorter pluss mange fine matretter for barn i alle aldre- alt kan du kjøpe ferdig og meget praktiskt og enkelt når du skal reise med barn. Bleiene der er veldig gode, men ikke kjøp det billigste merket - det fikk mitt barn veldig fort varmeutslett av. De andre var litt var bedre, -kan du la barnets stump få lufte seg litt så er jo det det aller beste så klart. - Det viktigste er å huske på at barnet får masse å drikke (varme og sol) og at det ALLTID har lue og t-skjorte på. Nå vet ikke jeg hvor gammelt barnet ditt er men jeg ser med skrekk små hvite babyer uten lue... Solstikk er det lett å få og små barn skal jo egentlig ikke være i solen. Våt t-skjorte, sterk solfaktor uansett (selv i skyggen kan man bli brent) og alltid caps på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå