ChellBell - har født! Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 JKDress under "wedding dresses" og "Formal wedding dresses". Side 19 er det en kjole JK00610 som jeg har lagt min elsk på... men jeg vet ikke hvem som er designeren. Er det noen som hadde giddet og ta en titt og se?
Mamman til Mari Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Vet dessverre ikke hvem som har designet den, men den kjolen har vært diskutert her på siden før, så sikkert noen som vet... Finner kjolen enkelt på siden ved å søke på 00610 i søkefeltet.
ChellBell - har født! Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Å ja, da lærte jeg noe nytt Takk for det! Er litt nysgjerrig på om noen har bestilt denne kjolen fra JKDress og vært fornøyd med resultatet, for den har jo mye krims-krams på seg.
blsslb Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 hei.. så arti å se at nån like samme kjole som mæi.. æ har faktisk bestilt akkurat den kjolen du snakke om å æ e helt forelska i den.. har fått den å den e PERFEKT.... æ råde dæi iallefall til å bestille den hvis du syns den e så fin.. æ e iallfall kjempe fornøyd å kommer til å bruke min kjole på bryllupsdagen )
ChellBell - har født! Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2008 Å takk, takk takk!! ) Da skal jeg klare å lete den opp slik at jeg kanskje kan finne et større bilde av den også! Jeg har sett på millioner av kjoler nå føler jeg, men kommer alltid tilbake til denne. Ble forelsket i den med en eneste gang!! Blsslb, bestilte du den fra JK dress?
ChellBell - har født! Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2008 Tusen takk for info snartmammatil7! Vet du hva kjolen heter? Finner den ikke
blsslb Skrevet 29. mai 2008 #8 Skrevet 29. mai 2008 ja æ bestilte den fra jk dress.. e ikke helt sikker på at den e 100% lik den på bilde, men min va i allefall helt nydeli...
snartmammatil7 Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 Det er en eldre kjole. Husker ikke årstallet, for den har gått videre flere år. Kjolen heter Cassandra Jeg bestilte en kopi av denne kjolen fra kina to ganger. Jeg tror ikke noen av dem fra JKdress, men det vet jeg ikke, for det var via Ebay. Jeg har også hatt orginalen, så jeg var nok mer kresen enn de fleste :-D Kjolene jeg fikk var iallefall helt grusomme. Gikk ikke an å se hvilken kjole det skulle være. Nå har jeg prøvd to kjoler fra Jk selv. Den ene var helt grei, mens den andre hadde samme stoff som foret i orginalkjolene jeg har. Så det er litt opp og ned der ;-)
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 30. mai 2008 #12 Skrevet 30. mai 2008 Dette er en Maggie Sottero, Cassandra. Har denne kjolen selv, en orginal:)
ChellBell - har født! Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 31. mai 2008 Supert, takk for info! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå