Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal gå eller har gått på babysvømming?Har meldt meg på kurs allerede nå ettersom jeg aldri fikk meldt på de to eldste.Fant ut at jeg skulle være tidlig ute denne gangen siden det er så populært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske at vi hadde sånt flott tilbud.... Ganske langt til nærmaste...

Skrevet

Ja, har tenkt til å gå på det!! Gikk på det med nr.1 og syns det var veldig positivt og koselig:)

Skrevet

ja vi skal og gå på baby svømming ,må nokk undersøke om det er fullt her og .. men når tid begynner man med det da ??

Skrevet

Jeg håper å få til det ja:) Ser så koselig ut! ;)

Skrevet

Jeg begynner 2 januar for da starter det nytt kurs.Har termin 22.november så han er jo ganske liten da.Men jeg trodde det var en fordel.

Skrevet

Det er en viss sammenheng mellom klor og utvikling av astma, så hvis du eller dere er allergiske i første omgang, er det lurt å vurdere om det er så lurt.

Skrevet

Ja skal på babysvømming, jeg lærte og svømme ganske seint fordi jeg hadde vannskrekk og husker det var skikkelig kjipt spesielt på skolen når alle svømte og jeg måtte stå på grunna med armringer liksom :S

så vil at lillegutt skal være trygg i vann i motsetning til mamman sin også virker det jo veldig koselig :)

Skrevet

Hei, ja jeg gikk på bebiswim med nr 1, og det hadde hun så godt av. Vokste virkelig på det! Ingen allergi her i gården!

Vi begynte når hun var ca 4 mnd, og holdt på til hun var 2,5 år.

Kommer garantert til å gjøre det med nr 2 også, men tror jeg vil vente med å melde meg på til jeg har født og alt er i orden.

Lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...