Labambie Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Når folk faktisk sender barnevernet på hverandre her på dib.. Da er det kanskje iferd med å gå litt langt... Gjelder å passe innleggene sine veldig nøye tydeligvis..
neutral Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Nå ble jeg nysgjerrig.... Hva tenker du på? Noe spesielt?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Ja, da syns jeg det går for langt..
anne* Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 De hadde visst snakket mye sammen på msn også - ikke bare innlegg her, men uansett skal en jo være litt forsiktig synes jeg. Er tross alt et offentlig forum, og det en skriver inn her forsvinner ikke! DiB er forresten full av bugs... To ganger når jeg skal svare på et innlegg i det siste har jeg kommet inn på en annen sin bruker når jeg har logga meg på! Det er jo litt ille. Jeg kunne jo skrevet det ene og det andre med den andre sitt nick.
Legekjærringa Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 ??? hæ??? er ikke helt med? Hva har noen skrevet siden den personen ble meldt ti BV?...............her inne er man jo dårlig mor uansett hva man gjør. Vet om flere som "gråter" for sønnen min siden jeg har gjennomført Ferbers. Ikke ga jeg tran de første mnd. heller. Og noen ganger har jeg vært så sliten at jeg har hatt *lyst* til å slenge ungen i veggen eller håper at jeg selv kommer i en ulykke slik at jeg kunne havne på sykehuset og få avlastning og sovet litt. Tar folk sånne ting seriøst og tror at jeg vil slenge han i veggen? Og så gir jeg han brød med hele korn. I vinter brukte han nesten ikke strømpebukse da han lå i voksipose når vi var ute. Kanskje jeg er i faresonen også? Får rydde litt da tilfelle jeg får uventet besøk her snart Hvis noen har meldt andre DiB'ere til barnevernet og skryter om det her så synes jeg det er latterlig. Da er det ikke bekymring man har, men ønske om å uthenge en annen.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 hehehe..ja Embarazada..du er pokker meg dårlig mor..hehehe..kanskje jeg må sende barnevernet på deg:p I dag hadde ikke ungen min på seg lue eller strømpis ute..huffamei..også svetta han som pokker i bilstolen en dag her..nei og nei..og jeg lot han skrike litt i sted fordi jeg måtte på do..kanskje jeg skal melde meg selv..
Legekjærringa Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 nei nei nei. Du kan ikke melde deg selv. Gi heller barnet fra deg da du tydeligvis ikke egner deg som mor....er det ikke slik noen svarer her inne...? Vel, jeg må jo si at det har blitt bedre her inne, koseligere steming i det siste. Det var vel på skravle at de lagde trøbbel. Foreløpig ser det ut som om vi på småtroll er sikre....for øyeblikket. Lenge siden jeg har lest ett "lever ungen din til barnevernet"-svar.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 hehe..tragiske saker..ikke rart noen blir deprimert når de får barn spør du meg..men hvilket innlegg på skravle er det?Ble jo litt nysgjerrig
Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 kanskje jeg selger han på eBay istede:p ser jo noen som gjør d å..
Legekjærringa Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 har ikke peiling på hvilket innlegg det dreier seg om eller hva som ble sagt siden denne personen ble meldt. Har bare fått med meg at det er inne på skravele, og jeg så noen innlegg der ang. saken men gadd ikke lese. Ble jo litt nysgjerrig jeg også, men orket ikke lete. Sikkert slettet allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå