Gå til innhold

Hjelp meg...?? (litt langt....)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg og bf hat hatt et litt turbulent frem og tilbake forhold i mange år, og endelig nå...etter 7 år....og funnet ut han har sjonglert litt mellom meg og andre jenter, røykt hasj og løyet mye til meg....har jeg fått nok!

Han er utlending og trenger brev fra meg hvert år der det står hvoooor fliiink pappa han er osv......jeg har skrevet dette hvert år for å unngå stress med han, men i år sa jeg at jeg skriver ingenting FØR han følger dette brevet opp oxo!!!

Han likte det ik, han ville mye heller bare komme å gå som han ønsker selv vet dere...men nå har jeg nektet han ALT!

Er sååå drittlei....!!

I går spurte jeg om han hadde signert brevet med samværsavtalen....nei....det hadde han selvfølgelig ik gjordt, men skulle gjøre det på mandag....jeg klikka og sa han skulle gjøre det med en gang (pr.tlf).... ellers skulle jeg ringe UDI og si sannheten at han ikke har noen av barna...ikke en gang på overnatting, ingenting!! jeg gikk og la meg....

SÅ...på morgningen hadde han skrevet på msn "Nå har du brevet og presse meg med......(da mener han brevet jeg skrev for han)...hva når du ik kan bruke det lengre da?".....

Tenkte jo med en gang at han tenkte at når han får fastbosettelse....da har jeg ik noe på han, og han kan drite i samværsavtalen og gjøre som han vil.....(han litt voldelige tendenser)....ble redd.....skal ringe kontoret i morra og fortelle dem sannheten.....selv om han kommer til og KLIKKE!!!

Gruer meg, får vondt i magen bare jeg tenker på det....:((

Men hva kan jeg gjøre ?! La dem bare tro han har barna ...så jeg hjelper han...? Vil ik d.....

SATANS MANN!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt advokat, NAV og sosialkontoret. Legg alle kort på bordet. Skaff hjelp for deg og barna.

Skrevet

har skaffet advokat, det er han som har sendt han brevet han prøver å unngå å signere.....hva kan nav og sosialkontoret gjøre?

HI

Skrevet

Gi råd,kanskje? Snakk med en saksbehandler på sosialkontoret. De kan hjelpe i mange situasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...