Lykkeliten86 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Heisann, jeg lurer på om alle babyer mister håret som de har på hodet når de blir født ? og når mister de det ? Det er gjerna eit dumt spørsmål, men det er noe jeg har fundert på. På forhand tusen takk for evetuelle svar
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jonas har ikke mistet noe av håret han hadde som nyfødt, bare fått mer og mer hår. Ikke enda hvertfall og han er over 3 måneder, men kan vel gjerne skje enda..
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Noen mister og andre ikke. Min niese ble født med masse hår hun aldri mistet. Feiret ett års dag med musefletter.
twoboys & a girl Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 ingen av mine gjorde det. Måtte til frisøren da elste var 5 mnd hehe
KoneTilMannenMin Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 min hade massa hår då han kom og da menar jag maaaaassa men nå har han nestan ingenting igen... hehehe
Galskapens overhode Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Minsten er litt over 4 mndr.. de siste 2 dagene har håret bestemt seg for å slippe rotfestet og forsvinne.. Det svarte nydelige håret hans blir borte =(
Lykkeliten86 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 okai variere alltså... Min har masse nydelig brunt hår, og håper ikke han mister det...men får vel bare vente å se takk for respons
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå