Gå til innhold

Jeg overlevde dagen.. (muntlig..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var en stor bragd for meg. Jeg klarte å svare på det de spurte om, og følte at det gikk tålig greit. Det hjelper ikke hvor mye kunnskap man har når alt struper seg sammen. Et lite hjertens sukk.. Òg kun en eksamen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Du har vært kjempeflink :-)! Når faller sensuren?

Skrevet

Gratulerer!

Muntlig er noe dritt. Eg har hatt ein muntlig til no, og skal ha fire til. Det verste er nervene. Huff (har riktignok prof. som kan finne det for godt å skjelle meg ut/gjøre narr av meg om eg svarer feil (gjelder to eksamener)).

Men dette var din dag!

Gratulerer

Gratulerer

Gratulerer

Skrevet

Takk for det piano:-)! Sensuren faller på fredag. Jeg fikk med meg det som var vesentlig og det jeg hadde skrevet i oppgavene mine (som var grunnlaget for eksamen). Men, jeg klarte riktignok ikke å få til den flyten. Selv om jeg var heldig med oppgavene jeg trakk. Ja ja..

Takk Mammo&mallo:-) .. Nervene er verst, helt klart. Men, følelsen etterpå er så tilfredsstillende. Du får stå og gjøre ditt beste.. :-) Og prøve å la være og tenke på at du skal bli ledd ut. Dèt var ille synes jeg.

*stå-på klemmer*

Skrevet

Jaaa:-))))))

Litt ferie og mest jobb, men bare jeg slipper lesing på kvelden er det både juleferie- og sommerferie på samme tid.

Skrevet

Nyt den gode følelsen ikveld, og fortell korleis det gjekk på fredag =)

Har hatt den verste av dei på eksamen, og eg klarte å takle han. Har heldigvis evnen til å putte på "stoneface", og da er det ikkje like morro å pirke. Dei skal visstnok gjer dette for vår egen del, forberede oss på livet utenfor skulen. Hmmm,jajaj, kanskje ikkje så pedagogisk tenkt. =P

Skrevet

Jeg strøk i matten i dag (tror jeg). Men er hvertfall ferdig. Bare et halvår til neste runde med eksamen!

Lykke til med din siste eksamen, er det lenge til? Og det gikk sikkert mye bedre enn du trodde i dag! Så lenge det du fikk fram var vettugt og sensorer skjønner jo at man er nervøs=)

Skrevet

Det føles alltid verre enn det egentlig var etterpå - sånn med tanke på flyten. Vanskelig å vurdere seg selv sånn sett.

Heldig med oppgaven og fått fram det viktigste høres bra ut :-). Fortell oss hvordan det går, da!

Og hurra!!

Skrevet

Grattis med overstått! Fulgte du tipset mitt med å overse lærer og sensor, og heller stirre i veggen? ;-D He he he;-D

Skrevet

Gratulerer masse, snuppa!!!! Er det ikke utrolig deilig når det er over? Jeg liker heller ikke muntlig, men må man så må man..

Lykke til med siste eksamen også, tenker det blir godt med sommerferie!

Skrevet

Skal gjøre det jeg :-)!

Ja, men da fikser du denne også da;-) .. Vet du, det synes jeg blir å sparke den som ligger nede. Ikke så pedagogisk når man tenker på at man står i et gjensidig forhold til hverandre (lærer-elev). Noget bakvendt, synes jeg..

Lykke til!

Skrevet

Forstå det den som vil. Dei er patologer da, kanskje ikkje så vane med levende mennesker og deiras følelsesliv ;-)

Skrevet

Olgamor: Jeg har den neste og siste (takk og pris) til neste torsdag. (Muntlig gruppeeksamen). Også pedagogikk.

Tvi tvi for at dte har gått bra for deg likevel, på matematikken:-)!!

Oktobernurket: He he he, det må ha vært et syn for gudene. Jeg snakket med læreren min (som for øvrig er helt super) og litt med sensor. Sensor var også veldig hyggelig.

Mom2Two: Det er som luften går litt ut av èn. Og utrolig deilig å være ferdig. Takk, for det - og ja, det blir nydelig.

Hva med deg?.. Er du ferdig, du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...