lionkittens Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 he he ... jeg har og sterke meninger og når man er her inne på nettet og er "inkognito" så kan man jo droppe den delen med å "väre rund i kantene" kanskje ? Har du /dere like sterke meninger sammen med venner hjemme som du har her inne ? Selv tror jeg at jeg nok tenker litt mere för jeg diskutere eller uttaler meg med venner og bekjente for de vet man jo hvordan vil reagere på enkelte uttalelser - her er vi mange ukjente og noe som er helt "peachy" for meg er kanskje ikke det for deg
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Mine meninger er alltid like sterke, både på nett og i virkeligheten, jeg ser ingen grunn til å ikke kunne si mine meninger til venner selv om de kanskje ikke er enige med meg og jeg har ikke noe problem med å stå for meningene mine:)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er mer moderat i uttalelsene i virkeligheten, selv om tankene er de samme ;-)
hit og dit Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Har sterkere meininger utenom internett eg. Liker ikkje å "krangle" med folk eg ikkje kjenner, ikkje ser ansiktsreaksjonen til eller inne på fora der hundre blander seg inn. Med venner så har eg daglig oppheta (men vennlige) diskusjoner. Me er ein vennegjeng som elsker å diskutere. Skravlepysa er kallenavnet.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Er vel ikke kjent for å tie stille nei...... men synes jeg er ganske grei her da:)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er den samme i virkeligheten som her inne,, jeg liker ikke å pakke ting inn i bomull hehe om jeg synes noe er fjåsete så sier jeg det, er ikke for å dikke med folk.. Personlig synes jeg man virker veldig falsk om man alltid er enig med alle, aldri synes noe er fjåsete og aldri kan være ordentlig uenig med noen det er rett of slett ikke mennesklig.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Signerer verdens beste nick over her, jeg er ærlig her inne, som IRL. Ser ikke vitsen med å dekke over. Det jeg ikke kan si face to face sier jeg heller ikke til noen her inne. Jeg kan godt både diskuter og krangle, men ingen, hverken her inne eller de rundt meg kan beskylde meg for å være usaklig eller stygg i kjeften.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er mye snillere her enn in real life. Der får jeg voksne menn til å pisse i buksa.
*bolla pinnsvin* Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har de samme meningene og tar gjerne en diskusjon hvis det kommer opp et tema, men er nok litt rundere i kantene i uttalelsene mine. Det kommer jo også av at de jeg diskuterer med da er folk jeg faktisk kjenner og i mange tilfeller er glad i. Man trenger ikke buse ut med alt man mener i RL, men her inne er folk anonyme og da må man tåle å få svar på tiltale.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 Masse hyggelige folk her inne, men det er også mange mindre hyggelige...det er rett og slett ikke så mange irriterende eller provoserende eller rett og slett brødhuer blant de jeg kjenner og omgåes, derfor føler jeg sjelden noen grunn til å være krass og hissig IRL.
hit og dit Skrevet 28. mai 2008 #11 Skrevet 28. mai 2008 Hehe, samme her. Berre spør internettselskapet som i dag prøvde å snyte meg for to mnd nettleige (korrupte f**n). Eller ambassaden som prøvde å snike seg unna deiras ansvar i passforvirringa til ungen....
silhah og emilie Skrevet 28. mai 2008 #12 Skrevet 28. mai 2008 jeg har veldig sterke meninger både på nettet og hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå