Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er så kåt! Og eneste jeg tenker på er å bli slikket og knullet av en deilig jente!!! Noen deilige jenter som kan ta meg? Sitter her med et kort skjørt og bikinitoppen på meg. Er nybarbert og bare leeengter etter en myyyk deilig tunge oppi fitta mi. Mmmmm....
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 fortell meg detaljert hva du vil gjøre med meg...er så deilig å høre på..er sprengkåt selv...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Du kommer inn til meg og vi begynner umiddelbart å ta på hverandre. Puppene dine strutter under toppen din og jeg bare dør etter å få dratt den av deg så jeg kan kjenne på de deilige puppene dine. Jeg løfter toppen av deg og gnir på puppene dine. Smaker litt på de og småbiter for å se om brystvortene kan bli enda større. Guuud de er så deilige!!! Jeg drar av deg skjørtet ditt og stryker deg oppover lårene. Du stønner og ber om mer. Jeg stryker hånden lett opp mot fitta di. Den er allerede saftig og deilig. Jeg dytter deg ned i en stol så du kan sprike godt med beina. Begynner å slikke på klitten din. Veksler mellom hardt og mykt, raske bevegelser og sakte bevegelser. Fitten din er så deilig. Klitten er hard og god. Småsuger på den mens du stønner. Knuller deg litt med tungen før jeg går videre til deilig analslikking. Åh.. du er så fast og god. Finner dildoen og knuller deg i analen mens jeg fingrer deg i kjeden og slikker klitten. Guuud.. Det er rett før jeg kommer selv av bare å ta på deg!!! Gleder meg til det bli min tur!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 ååå så deilig du er...det er så nydelig å bli tatt i rompa med en så lang dildo, kjenner hvor langt oppi din går. visste ikke jeg var så våt å kåt. jeg legger deg ned på sengen, tvinger beina dine utover å begynner å slikke deg...så deilig å våt du er. kjenner tungen min rotere inni fitta di...stikker forsiktig 1 finger inni rompa di å masserer deg hardt. for å gi deg den perfekte orgasme tar jeg oppi 2 fingre å rompa å slikker deg intenst i fitta. kjenner kroppen din trekke seg sammen..venter litt...tar frem dildoen å tar den full med glidemiddel...slikker deg rundt rompehullet å spytter lett inni! kjører dildoen min forsiktig inn...kjenner hvor det renner fra meg. du må være veldig kåt for denne går helt oppi rompa di. knuller deg hardt i rompa med dildoen mens jeg slikker deg i fitta. jeg fingrer meg selv. for å gi deg en syk opplevelse så fingrer jeg deg med 3 fingre å noe så sinnsykt fort mens dildoen går enda fortere..du hyler å skriker for du kjenner du får mer enn bare en orgasme..jeg drar ut fingrene å tar i for fullt med dildoen inntil du skriker å plutslig så står spruten ut fitta di...dette likte du.. jeg setter meg oppå deg å fingrer meg selv..kjenner jeg snart får...åååååå....kjenner spruten står...går utover fitta di å puppene dine!! ta meg mer i rompa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå