Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på VG nå at det er ei skuespillerinne som også de tror har vært med i kokain saken, noen som vet hvem det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guri Schanke. Det er derfor de skal skilles. Dette har jeg fra utrolig sikre kilder. Kan'ke du stikke innom anonymforumet og opplyse hun knerta som lurte sånn på det også?

Skrevet

Hehehhe guri schanke a dø he hehe særlig.

Men jeg er seriøst nysgjerrig selv jeg!! Tenkte å skrive et innlegg her jeg også, HI. hehe. nysgjerrigper som jeg er ;-p

Skrevet

Var en tråd tidligere i dag som man fant ut hvem det var.Men husker ikke hva hun het da.

Skrevet

Nei, Pila, du tar feil. Siste nytt er at det er Maria Bonnevie, det at hun er skadet og måtte avlyse forestillingen var bare et skalkeskjul!

Skrevet

Jeg er også meget nysgjerrig på hvem denne dama er. Men finner det ikke ut hverken her eller der da, men hun ligner VELDIG på en skuespiller som har spilt sammen med Nicholai C.B, Kristoffer Joner, Pia Tjelta, Ane Dahl Torp m.m. men aner jo ikke jeg!

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Detta var ikke det smarteste jeg har lest i mitt liv.

Hva er så utrolig interessant med dette? er man bare helt nødt til å vite liksom?

Skrevet

Hehe. Tilfeldig fikk jeg vite hvem hun er. Og må desverre opplyse om at hun er totalt ukjent. Jeg har sett "alle" filmene hun har spilt i, men hadde adri hørt navnet, eller sett henne. Veldig B-skuespiller altså. :-)

Skrevet

Ja, inne på den spanske avisa er de navngitt. Sett bilde av dama uten sladden, og har aldri sett henne før heller. Tipper ALLE blir skuffa. Vil helles si E-kjendis.

Skrevet

kjendis og kjendis.. Hun har vært statist i noen filmer.. Tipper dere hadde blitt rimelig skuffet om jeg sa hvem det var;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...