Vimsaaa Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Leste på VG nå at det er ei skuespillerinne som også de tror har vært med i kokain saken, noen som vet hvem det er?
Gjest -<<- Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Guri Schanke. Det er derfor de skal skilles. Dette har jeg fra utrolig sikre kilder. Kan'ke du stikke innom anonymforumet og opplyse hun knerta som lurte sånn på det også?
Mamma2OO5 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hehehhe guri schanke a dø he hehe særlig. Men jeg er seriøst nysgjerrig selv jeg!! Tenkte å skrive et innlegg her jeg også, HI. hehe. nysgjerrigper som jeg er ;-p
mamma-til-4 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Var en tråd tidligere i dag som man fant ut hvem det var.Men husker ikke hva hun het da.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Nei, Pila, du tar feil. Siste nytt er at det er Maria Bonnevie, det at hun er skadet og måtte avlyse forestillingen var bare et skalkeskjul!
frøken blå Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg er også meget nysgjerrig på hvem denne dama er. Men finner det ikke ut hverken her eller der da, men hun ligner VELDIG på en skuespiller som har spilt sammen med Nicholai C.B, Kristoffer Joner, Pia Tjelta, Ane Dahl Torp m.m. men aner jo ikke jeg!
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Detta var ikke det smarteste jeg har lest i mitt liv. Hva er så utrolig interessant med dette? er man bare helt nødt til å vite liksom?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Hehe. Tilfeldig fikk jeg vite hvem hun er. Og må desverre opplyse om at hun er totalt ukjent. Jeg har sett "alle" filmene hun har spilt i, men hadde adri hørt navnet, eller sett henne. Veldig B-skuespiller altså. :-)
firemerkersmør Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Ja, inne på den spanske avisa er de navngitt. Sett bilde av dama uten sladden, og har aldri sett henne før heller. Tipper ALLE blir skuffa. Vil helles si E-kjendis.
Lille L Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 kjendis og kjendis.. Hun har vært statist i noen filmer.. Tipper dere hadde blitt rimelig skuffet om jeg sa hvem det var;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå