orkidee* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hva er det med protein i urina, hva er mye hva er greit og hva kan det gjøre med oss?? Har ikke peil på dette, vet bare at de skjekker det hver gang, og at jeg har hatt spor og +1 tidligere og ingenting i noen uker og opp til +2 i dag en uke etter siste med ingenting. Hadde vært hos legen før jeg tok testen, og de på test labben sa det var helt ok.... Har 13 dager igjen til termin. Og alt annet er bra så jeg er ikke bekymret men lurer på dette.
Lille Lu Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror ikke protein alene betyr noe. Det er i kombinasjon med forhøyet blodtrykk at det har noe å si - mener jeg.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Protein i urinen kan komme av utflod. Dersom urinprøven blir tatt senere på dagen enn den berømte morgenurinen, forekommer det visst protein i urinen uansett (i følge legen min). Dersom man har protein i urinen, høyt blodtrykk og ødemer i kroppen tyder det på svangerskapsforgiftning. Protein alene har jeg ikke hørt noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå