Gå til innhold

Dritgrei hei hei og meg og lille vampyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for oppskrifta på kjøttsaus!

Eg lagde ei stor gryte og fraus ned i porsjoner, og har riktig kost meg med middag når veslejenta er i seng.

No er det 29 grader her, vindstille og eksamenslesing, så matlysta er ikkje på topp, men sausen er fortsatt god.

Tusen tusen takk. Du redda ei sulten jente.......

Takk til meg og lille vampyr for tips om moussaka. Det ferdige produktet mitt vitner om at eg treng trening, men eg ser potensialet.....

Forresten ang å fryse i porsjoner: må eg gå til innkjøp av hundre plastbokser eller finnes det andre alternativ? Juicekartonger? Det brukte mormor når ho plukka bær? (jajajaja, husmora bur inni meg ein plass, ho har berre vert littt understimulert dei siste åra.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du understimulerte husmor! Så fint at du like det, det hadde jo vært pinlig for meg om du ble kvalm liksom :-)

Du kan fryse maten ned i passelige posjoner i hva som helst. Jeg bruker sånne balnke plastposer... heter det ikke fryseposer eller brødposer??? jeg vet ikke medn du skjønner hva jeg mener :-) juicekartonger høres ut som en god ide!

kos deg med prøving og feiling på kjøkkenet... til slutt er du den beste av alle husmødre!

Skrevet

Hehe, ja eg kjenner talente vokse her, til uante høgder ;)

Skrevet

så fint! For det er nemlig egentlig artig å lage mat... jeg har bare glemt det litt for tiden :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...