nygift med spire i magen nr2 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har vært ute på farten i hele dag, og i barnehagen jeg jobber å hilst på barna (er sykemeldt!). Der var barna veldig opptatt av å ta på magen o.l. den ene DRITTungen fikk beskjed om å være forsiktig og da tok ho likesågodt å slå det ho klarte rett i magen... åhh.. da ble jeg en smule sint gitt. Det gjorde ikke veldig vondt eller noe, og har ikke kjent noe smerte etterpå, men når jeg nå kom hjem, kjente jeg et VANNVITTIG nedpress også gikk jeg på do... da lå det masse hvit slim i trusa og det kom enda mer da jeg satte meg på do... er dette slimproppen ? Det var som utflod bare en tykkere kosistens på en måte. ( Beklager detaljer.) Jeg er 34+6 idag... er ikke det isåfall det litt tidlig ?? Fikk litt hetta her nå.. håper noen kan svare meg
skatten kom i mai :) Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 trur ikkje det e proppen.. sikkert bare utflod.. mange som sliter med masse utflod i svangerskapet.. babyen ligger nok så godt i magen at den har nok ikke tatt noe skade av slaget du fikk, men forstår jo at det ikke var noe koselig.. lykke til videre i svangerskapet
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Tror ikke det er slimproppen, hørs ut som hvitslimaktig utflod som er normalt når man er gravid =) Slimproppen er som regel en klump med slim med blodspor i seg. Uansett, om slimproppen hadde gått så kan den fornye seg selv og den kan gå mange uker før fødsel Tror nok ikke den har noe med slaget å gjøre.
nygift med spire i magen nr2 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skjønner Huff... merker jeg blir litt panisk noen ganger.... TUSEN TAKK skal dere ha Lykke til videre i svangerskapet dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå