mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 For nå er huset vasket og klærne funnet fram (ikke lagt i koffertene ennå da.) Og så får vi på toppen av alt besøk i kveld..... Det kunne ikke passet bedre:o)) Så jeg får nok ikke så mye tid til dere i dag......Dessverre. Vi må jo bare reise hjemmefra sånn ca. kl 03.50 i morgen tidlig, eller natt som det jo er for meg som er B-menneske. Ha en fortsatt fin dag, så snakkes vi om sånn ca. 2 uker. Keep up the good work:o)) Og du Attpåklatten, tok du med sveitsisk sjokolade hjem????? Nå skal det bli deilig med ferie kjenner jeg, kroppen har allerede begynt å komme feriemodus:-DD
Reveenka Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Da vil jeg jammen benytte anledningen til å ønske deg en riktig god ferie, som jeg håper blir 100 prosent vellykket på alle vis! Sol, varme, godt badevann, god mat og drikke og godt humør på alle mann! c",)
Gummelillan Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Kos dere kjempemasse og bli sånn kvalmt brun som vi selvsagt ikke blir misunnelig på i det hele tatt ;-) Nyt solen, sjøen, god mat, hverandre, ungene og ikke minst LIVET sånn i det store og hele! Så kan vi andre dra til Klatten og trøstespise sjokoladen hennes for hun skal jo tross alt dra snart til varmen hun også så da trenger ikke hun den....
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 God tur )))))))))))))))))så ses vi på BIM-reff den 10. juni, hotell Villa Mar hehe .......... Ses igjen snart. Kose dere masse!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 åh,forsein jeg da,.... Men uansett,god tur!!! Håper du får like pent vær som vi får,ha ha ha haaaaa ;o) Nyt ferien.Tenker skranglete deler har godt av litt varme ja. Å ikke glem oss da....=) klem!!
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Du er nok ikke innom før du reiser nå, men ønsker dere likevel en flott tur.Håper det blir bare flotte dager :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Jepp, gjorde det for nemlig;-D Og kan tenke meg at du ligger og sover nå, lettere solbrent og med et digert glis midt i fjeset:-) ENJOY!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå