Lillemann blir storebror! Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Fredag 23 mai kom endeli lille Oscar til verden.. 7 dager på overtid og rimelig lei var eg veldi gla når vannet gikk tidlig torsdags morgen.. Litt over ett døgn etterpå kom han.. Hadde 16 timer med rier og litt over en time med trykking.. Ble egentli overrasket over kor kontroll eg hadde på riene, men trykkingen e d verste eg noengang har vært med på.. En helt ubeskrivelig smerte, ikke for å skremme noen altså.. Heldigvis varte d jo ikke så lenge me trykking.. Igår kom vi hjem og no prøver vi bare å tilpasse oss d nye livet som en familie på tre.. Litt slitsomt me denne ammingen, såre brystvorter osv.. men d e absolutt verdt det.. Han e jo bare sååååå nydeli... Han var 4060 gram og 52 cm lang.. Hodeomkrets på 35 cm.. Altså ikke en altfor liten kar, men var jo en uke på overtid.. Lykke til alle som ikke har født enno, å vil bare si at badekar på sykehuset gjorde virkeli susen for meg.. Brukte kun litt fetanyl på de siste cm under riene utenom varmt vann og badekar... så d anbefales!.. hadde ikke klart meg uten... Å PUST PUST PUST!! Takk for meg, og som sagt lykke til alle andre!!
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer sá mye og kos deg med lille Oscar-gullet ditt! Ammingen gár seg til skal du se!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Rart å se hvor forskjellige vi er,jeg var sjeleglad når jeg endelig fikk lov til å begynne å trykke. Synes det var en enorm lettelse og smertefritt,iforhold til åpningsriene som jeg var sikker på skulle ta livet av meg.
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Gratulerer så mye! Bare vent. om en kort stund slenger du ut puppen som om du aldri har gjort annet, det går så fint så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå