Evab Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Gutten min på 3 måneder klør så inderlig i munnen. Han vil ikke ta smokk, så jeg er bra sikker på at det er kløe og ikke sugebehov. Han spiser på hendene sine hele tiden. Noen som har opplevd noe lignende, og/ eller som har råd til oss?
Mitzy Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Har ikke tips, men jenta mi er akkurat sånn hun og. Begynte ved 3 mnd og fortsatt samme,nå er hun 3,5mnd. Hele hånda og pekefingeren roterer rundt i gommen. Hun vil heller ikke ha smokken da, men ser virklig ut som hun klør hun og.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Min også på snart tre måneder, han spiser snart opp hendene sine.... Det finnes noe som heter Dentinox som skal dempe kløen i gummene. Er vel tenner i anmasj.
Labambie Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hehe! Mi også. Og alle andre jeg kjenner på samme alder (mi er nå 4 mnd) Så jeg tror det er normal babyoppførsel jeg da... Ikke nødvendigvis tenner,men bare sånn det skal være.
Histepist Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Enig med Labamie, tror oxo det er en fase mange går igjennom når de er ca 3 mnd. Alle i barselgruppa mi har opplevd det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå