Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Sånn netting greie til å ha frukt ol i til babyen ? Spørsmålet er : Hvordan vaske de nettene ? Går de i maskin eller oppvaskmaskin ? Det er vel ikke engangs ???
Candy girrrl Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 De er ikke engangs. Men man kan kjøpe refiller. Jeg vrengte den og lot den ligge i zalovann en stund før jeg vasket den. Tror de skal tåle oppvaskemaskin og.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 ja, jeg har.. og ja, jeg lurer på det samme! De blir fryktelig klissete. Skyller de godt jeg, også koker jeg de etterpå. Hender jeg tar de i oppvaskmaskinen..
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Skylte og kjørte de i oppvaskmaskinen. Men etterhvert blir de litt uapetittelige uansett synes jeg, så da kastet jeg dem. Også er det ikke alt som egner seg å putte inni dem. F.eks banan.
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Ok, banan er jo så bløtt at det er lett å spise + at det setter svarte flekker. Det kommer jeg nok ikke til å ta i den. Prøvde med eple i dag, og det var visst kjempegodt. Noen tips til andre ting som er supert for en 4-5 mnd gammel baby ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå