Gå til innhold

Odense erlet - dere som kan noe om melkeallergi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer det at den har gått ut av produksjon? Og om du har en boks hjemme, hvem er det som produserer den? Jeg googler for harde livet, men jeg finner ikke ut noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, det er en liten importør som selger denne i norge, husker ikke helt hva de het.

.jonassen eller noe i den duren...men de som jobber i helsekosten der du kjøper den, kan hjelpe deg med navn og nr til importøren, så kan du spørre de hvem de kjøper det av!

Skrevet

fant en nettside, allergikost.no, men der var det ikke erlet..

da jeg jobba i helsekosten for over 5 år siden, var det jonassen som førte erlet, ville nok ringt de for å høre jeg..og spørre i helsekosten hvem som er leverandør nå for tiden!

Skrevet

WHAT???? Gått ut av produksjon, det er ikke mulig. Det er mange bakere som bruker det også, fordi det har større holdbarhet enn kremfløte.

Jeg brukte det for 2-3 mnd siden iallefall, bestiller det på sunkost. Men mannen min påstår at de har den på en Meny-butikk her i Oslo som fast assortement, men det har jeg ikke sett med egne øyne.

Erlet er liksom redningen her, jeg lager t.o.m. "fløteis" med den...

Skrevet

Takk for hjelpen !

Jeg har satt søstra mi på saken videre (det er hun som har et melkeallergisk barn), så får vi se om det dukker opp noe. Kjempesynd om den ikke finnes lenger ihvertfall, så la oss håpe at det er butikkmannen som tok feil da han sa den hadde gått ut av produksjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...