reseret Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Noen som kan anbefale et mildt og bra vaskemiddel, som finnes i vanlige butikker. Og hva med skyllemiddel, skal man bruke det? takker
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 jeg bruker "neutral" i både vaske og skyllemiddel..
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg bruker også Neutral vaskemiddel og skyllemiddel. Bruker kun det fordi jeg selv har sensitiv hud. Poenget med å kjøpe ulike vaskemidler har jeg aldri skjønt..
Maren - på overtid Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 omo color + skyllemiddel sommerfrisk. Deilig at det lukter godt av tøyet.
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Kjøpt blenda sensetive til vaskemiddel, og neutral skyllemiddel... Men hvis jeg merker baby'n reagerer på blenda så skifter jeg:)
Guttemamma75 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Bruker det samme vaskemiddelet til babyklærne som til våre klær.. Noe som for tiden tilfeldigvis er omo og comfort skyllemiddel.. Ser ikke noe behov i å bruke andre produkter til jeg evt ser at barnet reagerer på det jeg bruker nå.........
pusi og lille pusi:) Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 omo colour... men ingenting skyllemiddel, syns ikke d ska brukes t små unga så... men bynne baby å reagere på omo så bytte æ t neutral...
tineminsin Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 jeg kommer til å bruke nøytral:) vaksemiddel som det står sensitiv på,skal gå greit da:) om man ikke bruker nøytral til skyllemiddel,så heter det seg at man helst skal unngå å bruke skyllemiddel på sengetøy og boddyer. ting som sittet intill kroppen.
AK, mamma til Aurora. :) Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Blenda sensitiv både vaske- og skyllemiddel til bebis.
Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 29. mai 2008 #10 Skrevet 29. mai 2008 Vi bruker blenda sensitive vaske og skyllemiddel pga sensitiv hud i faml. Dette kommer jeg til å bruke på bebisen sine klær også. Fordrar ikke vaske/skyllemiddel som lukter (sommerfrisk,eple osv..) Babyene lukter jo SÅ godt i seg selv, og det er jo helt forferdelig å ødelegge dette med å parfymere dem! Selv blir jeg dårlig av slik lukt..kan tenke meg det må være grusomt for dem som er så små og har en meget god luktesans!!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Jeg bruker blenda sensitive vask og skyllemiddel, pga bra omtale, men får se når babyen kommer om den reagerer og da bytte kanskje...
mer76 Skrevet 29. mai 2008 #12 Skrevet 29. mai 2008 Jeg kjørte én vask uten skyllemiddel, men syns klærne ble så stive, så da vasket jeg neste omgang med klær MED skyllemiddel (Neutral begge deler). Vil jo at babyen skal ha myke klær, men skyllemiddel er kanskje ikke bra det heller?
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 29. mai 2008 #13 Skrevet 29. mai 2008 Det hjelper å tørke dem i tørketrommelen da hvis de tåler det..
Vannmelonen Skrevet 30. mai 2008 #14 Skrevet 30. mai 2008 Det som er helt sikkert er at nesten alle bruker alt for mye vaskepulver. Da hjelper det ikke om vaskemiddelet er nøytralt, fordi pulver ikke vil bli skylt godtnok ut av tøyet. En spiseskje holder til en full maskin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå