Gå til innhold

Hvilket vaskemiddel bruker du til babytøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et mildt og bra vaskemiddel, som finnes i vanlige butikker. Og hva med skyllemiddel, skal man bruke det?

takker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker "neutral" i både vaske og skyllemiddel..

Skrevet

Jeg bruker også Neutral vaskemiddel og skyllemiddel. Bruker kun det fordi jeg selv har sensitiv hud. Poenget med å kjøpe ulike vaskemidler har jeg aldri skjønt..

Skrevet

omo color + skyllemiddel sommerfrisk. Deilig at det lukter godt av tøyet.

Skrevet

Kjøpt blenda sensetive til vaskemiddel, og neutral skyllemiddel... Men hvis jeg merker baby'n reagerer på blenda så skifter jeg:)

Skrevet

Bruker det samme vaskemiddelet til babyklærne som til våre klær.. Noe som for tiden tilfeldigvis er omo og comfort skyllemiddel.. Ser ikke noe behov i å bruke andre produkter til jeg evt ser at barnet reagerer på det jeg bruker nå.........

Skrevet

omo colour... men ingenting skyllemiddel, syns ikke d ska brukes t små unga så... men bynne baby å reagere på omo så bytte æ t neutral...

Skrevet

jeg kommer til å bruke nøytral:) vaksemiddel som det står sensitiv på,skal gå greit da:)

om man ikke bruker nøytral til skyllemiddel,så heter det seg at man helst skal unngå å bruke skyllemiddel på sengetøy og boddyer. ting som sittet intill kroppen.

Skrevet

Blenda sensitiv både vaske- og skyllemiddel til bebis. :)

Skrevet

Vi bruker blenda sensitive vaske og skyllemiddel pga sensitiv hud i faml. Dette kommer jeg til å bruke på bebisen sine klær også. Fordrar ikke vaske/skyllemiddel som lukter (sommerfrisk,eple osv..) Babyene lukter jo SÅ godt i seg selv, og det er jo helt forferdelig å ødelegge dette med å parfymere dem! Selv blir jeg dårlig av slik lukt..kan tenke meg det må være grusomt for dem som er så små og har en meget god luktesans!!

Skrevet

Jeg bruker blenda sensitive vask og skyllemiddel, pga bra omtale, men får se når babyen kommer om den reagerer og da bytte kanskje...

Skrevet

Jeg kjørte én vask uten skyllemiddel, men syns klærne ble så stive, så da vasket jeg neste omgang med klær MED skyllemiddel (Neutral begge deler). Vil jo at babyen skal ha myke klær, men skyllemiddel er kanskje ikke bra det heller?

Skrevet

Det hjelper å tørke dem i tørketrommelen da hvis de tåler det..

Skrevet

Det som er helt sikkert er at nesten alle bruker alt for mye vaskepulver. Da hjelper det ikke om vaskemiddelet er nøytralt, fordi pulver ikke vil bli skylt godtnok ut av tøyet. En spiseskje holder til en full maskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...