Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har plutselig blødd litt, hadde mensen for ca. 14-15 dager siden og har eggløsning nå. Dette har aldri skjedd før og jeg går ikke på hormoner av noe slag, er heller ikke gravid. Det var ikke bare friskt blod heller, men også litt som det er helt på slutten av mensen. Noen andre som har opplevd dette???
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg hadde det i forrige syklus. Ble litt redd. Kom pittelitt hver dag. Varierte fra å være rødt, litt rosa og brunlig (details) Nå er jeg i ny syklus og alt er normalt. Opplevd det et par ganger før og. Ta en sjekk om du er nevøs.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Takk for svar! Jeg var på GU for 4 uker siden, og da så alt normalt ut, så jeg får bare slå meg til ro med at det er ufarlig.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Har hatt det samme. Sjekket det og legen mente det kunne være sik det første året etter svangerskap og fødsel. Jeg tok celleprøve, men ikke fått svar ennå. Forhåpentligvis ikke noe galt.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Å takk for svar, jeg har to tette og rakk aldri å få tilbake mensen mellom svangerskapene, og fikk heller ikke mensen tilbake før 1.5 år etter siste fødsel. (Dette er den første "ordentlige"mens jeg har hatt på over 4 år)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Dette er HELT normalt! En såkalt mellomblødning, noen har dette hver måned, mens andre kan ha det innimellom... Ikke vær redd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå