Gå til innhold

Hvor my liv kjenne dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg e 22+1, kjenne ca 2 svake spark hver dag. Syns d e veldi lite. I forhold t mine forije sv.skap.

Kan morkaken svikte så tidli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager kun et par spark (sånn som i går) i dag er det desto mer aktivtet. Nå har h*n sparket rundt omkring i 15 min og det er 5 gangen i dag. Tror det kommer an på hvordan h*n ligger.

Skrevet

Skulle ønske det var mer liv å kjenne her. men det er nå litt hver dag når jeg har spist og sitter i ro og litt når jeg legger meg. Men er ikke så sterkt. Er 20+3 idag.

Gleder meg til å kjenne tydeligere hva han holder på med der inne og at mannen min skal få kjenne litlegutten sin:)

Skrevet

Det er nok mye bevegelse som man ikke kjenner enda, selv i uke 22.

Jeg er i uke 17+3, og kjenner rumling og smà spark sànn nà og da. Enkelte dager mer enn andre. Babyen min er veldig stor, og tilsvarte over 18 uker da jeg var der i uke 16+5.

Jeg tror ikke du har grunn til à bekymre deg, det ville vaert noe annet om du hadde kjent mye bevegelse hver dag, for sà à kjenne nesten ingenting over lengre tid. Jeg tror du bare kan slappe av jeg :-)

Skrevet

Jeg kjenner en del liv, syns jeg selv, da....har ikke vært gjennom dette før, så har ingen preferanser. Men, jenten i magen er i bevegelse store deler av dagen, har stille perioder, på mellom 1-3 timer om gangen, men så romsterer hun rundt en stund før hun faller til ro. Hun kan ha aktive perioder med opp til en time om gangen, med variernde styrke og hyppighet mellom sparkene, men det er ihvertfall så pass tett at jeg regner med at hun er våken. Vet ikke om alt er spark, det er nok litt dult, og pirking med armer også, men bevegelse er bevegelse tenker jeg... Er forresten 20+5.

Skrevet

28 uker i dag og kjenner masse hver dag.

begynt å telle jg da på et sånt skjema vi får utdelt hos jordmor og dt går som regel under 5 min på 10 spark.

kjenner liv når jg våkner om morgenen, dusjer,støvsuger,spiser,står oppreist,sitter å strikker,sitter i kassa på jobb(irriterende men koselig:P) og når jg slapper av på kvelden OG når jg skal sove, ja selvfølgelig så er dt hjemmealene fest inni der. jg snur og vrir meg,får ikke sove.

snart sender jg en klage;) hehe

og detta har vart siden jg var 21 uker:P

Skrevet

Jeg er 20+0 om to dager og kjenner liv hver dag, sikkert 10 ganger daglig og da holder h*n på i flere minutter av gangen. Har gjort det i et par uker nå. Jeg lurer faktisk på om lille nurket har ADHD ;p hehe, neida.. det er veldig koselig å kjenne så mye liv, men jeg lurer jo på når h*n sover da!

Skrevet

Jeg er ca 20 uker og her inne sparkes det nesten hele tida. Jeg har morkaka inn mot ryggen og det forklarer saken. Morkake på mage-siden demper mye av bevegelsene og kan forklare at man kjenner mindre liv og at man kjente liv for første gang litt sent!

Skrevet

Ok,da kjenne dere mye mere liv enn meg. Skal bestil tim t jormora i morgen,og satse på eg får henvinsning t ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...