Lotta med novembergutt Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skulle kjøpe link (mot halsbrann) på apoteket i dag, og de sa at de anbefaler ikke gravide å bruke dette medikamentet, men det er heller ikke bevist at det er skadelig på fosteret ... -og mange gravide bruker det, fortalte hun. Jeg klarer ikke tygge gaviscon, så - desperat som jeg var kjøpte jeg en pakke med link. Men nå vet jeg ikke om jeg tørr bruke det ... Noen med erfaringer?
ninanja Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Har ikke spurt legen om det, men jeg har brukt Link i 3 svangerskap fordi jeg synes de virker best og Gaviscon smaker jo helt grusomt. Har ikke opplevd ubehag eller opplevd at babyene har tatt skade av det, men du kan jo sjekke www.felleskatalogen.no hvis du er engstelig.
ninanja Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Det står i pakningsvedlegget at det kan brukes under graviditet og amming, så da bør det være trygt. De blir sikkert sponset av Gaviscon på det apoteket du var på ... ;-)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Legen min anbefalte meg å prøve link sidn jeg kaster opp så inderlig.. Hjalp ikke da men tror neppe han ville ha anbefalt det om det var farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå