Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips til gode hotell i Gøteborg. Skal dit med mann og uten barn. Kan godt betale litt, for vi skal sove ut.... Jippi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor alltid på Gothia Towers. www.gothiatowers.se

Høy standard og god beliggenhet uten at det koster for mye. Skal bo der igjen om et par uker, vi skal som dere reise uten barn =)

Det ligger i enden av Avenyn (hvor du finner butikker, utesteder og spisesteder), rett ovenfor Liseberg.

Skrevet

Kan også anbefale Gothia Towers:) Flott hotell, ikke for dyrt og super beliggenhet.

Skrevet

jeg hadde ikke valgt Gothia... men det er fordi jeg er superglad i hotel frokoster... syntes ikke det var noe å skryte av der... en diger frokostsal uten den store koselige faktoren... men veldig fine rom der da!

Tror heller jeg hadde valgt noe som ligger på Avenyn jeg... blir alltid mye gange på sånne byturer! Og Gothia ligger litt å gå fra avenyn og shoppinsentre.... ikke langt, men litt lenger enn de som ligger på Avenyn.... Er endel å velge i, så søk litt på nettet!

Skrevet

HI her!

Tusen takk for gode tips! Sjekket ut Gothia, og ser fantastisk ut! Det eneste som bekymrer meg er at det ligger i nærheten av Liseberg... innbiller meg at det kan medføre litt støy (og er det noe jeg helst vil unngå er det unger som skriker på is eller som hyler fordi de må hjem ).

Ellers lurte vi litt på Sashotellet ellet Riverton. Noen som vet noe om de? Har ikke lagt vekk Gothia altså... bare litt i tvil mht Liseberg.

Tusent akk for innspill!!!!

Skrevet

Vi har bodd der bare en gang, men hadde rom i 7etg eller noe, så kan ikke huske at jeg syntes det var noe problem med at liseberg var så nære:) Men både jeg og sambo er tivolifans da:))

Jeg har vært mange ganger i gøteborg og bodd ulike steder. Feks på scandic på avenyn en lørdagskveld, anbefales ikke:p Har ikke bodd på sas-hotellet, men på scandic ved jernbanen. En av utgangene er til norstan:) Syns det var veldig greit, sentralt i forhold til alt:) Likevel rolig og greit:) Sas-hotellet ligger vel like i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...