Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Det er godt å smøre litt på kyllingfileer før man tar dem i bakerovnen.
frøken blå Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Hjemmelagede vårruller - "dipper" dem i en klatt Sw.Ch saus på tallerken. Bruker den oppi pitabrød når vi har kylling, salat, mais, agurk m.m. Mmmm!!
Gjest -<<- Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Oftest over avocado til småretter, men funker på mange typer salater, noen risretter, i noen gryter etc.
olebrum78 Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mai 2008 Hjemmelagede vårruler er nam, men fy så mye arbeid.. Jeg har gjort det en gang, og ikke flere tror jeg...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Som dip bla, men mest blander jeg den i rømme (ettpar spiseskjeder i en boks). Blir en helt fantastisk god dressing som går til alt fra hvitløksbrød, pizza, taco, salater til fiskeretter og tapas.
Lekamøia Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Her i huset er den høyt elsket Vi bruker den som dip ved siden av diverse stekt mat, feks ovsnbakte potetbåter. Som dressing over salaten er den kjempegod. Og over risen Også er den suveren til å duppe små, crispy vårruller i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå