Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Begynte å tenke litt etter å ha lest innlegget om fotografering under her... Min mann har to barn fra tidligere forhold, sammen har vi ett. Pga avstand er stebarna her bare ca en gang i mnd. Pappaen elsker barna sine, og jeg er også glad i dem. De er greie unger, og de er halvsøsknene til datteren min. Likevel, for oss, så er jo ikke de en del av vår daglige familie!? Vi er jo stort sett vår egen lille famile på tre, og av og til er vi 5, men det er liksom mer som er bonus vi er så heldige å få innimellom. Jeg tror ikke barna selv heller tenker på oss som sin nærmeste familie. Det er det nok moren og stefaren de føler er. Det blir nesten litt mer samme følelsen som å treffe søskenbarna (som også er ganske nærme) for disse barna når de møtes. Det er vel ikke noe galt med det? De er jo glade i hverandre alle sammen? Jeg syns ihvertfall det er viktig å la barna få velge sine egne følelser og ikke presse på dem hverken det ene eller det andre. Forstår at det naturligvis blir noe helt annet der barna bor 50/50 eller 60/40 hos mor og far. Da blir man kanskje enda nærmere. Men at vi ikke skulle dra til fotografen og ta bilder med barnet vårt uten at stebarna ble med, det høres helt horribelt ut for meg, og jeg er så glad at jeg ikke har hverken en mann eller stebarn som syns at det er noe galt i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå