Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg det? Vil gjerne ha til vogn og seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan svare litt fort, før jeg skal møte mamma for å kjøpe inn?

Skrevet

Jeg betalte 299,- for lammeskinn på babycomfort.. Det var stort og ganske fint/bra!

Synes ikke det er så dyrt i grunnen..

Skrevet

Jeg vet ikke, men kanskje IKEA har noen?

Jeg tenkte å gå på Fretex senere og se hva de har der av utstyr. Babyklær og utstyr blir jo brukt i 6 mnd, så lagt vekk, så kan tenke meg at de sikkert har noe fint der!

Skrevet

Hei jeg kjøpte lammeskinn på ikea.

Men det er for stort til barnevognen, hvet dere om dem kommer i forskjellige str?

Beklager at jeg snek inn ett spørsmål her:)

Skrevet

Babyshop har tilbud på 199 kr nå.

Finnes to ulike typer der, tror jeg. Et bittelite til vogn og et litt større til senga.

Skrevet

Jeg kjøpte et korthåret og et langhåret på tilbud til 199 pr. stk. på Foreldre&Barn-messen forrige helg. Barnas Hus/ Fru Lyng. Kan jo hende de har tilbud fortsatt?

Skrevet

Hvis det er for stort går det ann å klippe det mindre. Nøstebarn har 3 størrelser, men prisen er ganske stiv sammenlignet med babyshop.

Jeg kjøpte til 199 kr, og NB sitt koster 700 eller noe

Skrevet

vi kjøpte på baby shop til 199 kr.passer til å ha i vognen

Skrevet

Kjøpte først Ludde på Ikea, men dette ble for stort til vogna. Ett par mnd siden jeg kjøpte det, og da kosta det 169,- Dette er forresten langhåret.

Var innom Ikea en tur i dag, og da så jeg de har fått inn korthårede skinn, i mindre størrelse, til 98,- Passet perfekt i Quinny'n! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...