Gå til innhold

Hvor går sommer turen ?


blondie30

Anbefalte innlegg

Ja nå nermer det seg jo sommerferie med storm skritt... Syns det er litt vanskelig og planlegge en ferie som passer for minsten, søsken på 8 og 11, og Mamma og Pappa da... (skal jo ikke være bare stress heller) Min foreløpige plan er camping tur til Bøe i Telemark, ligge på en campingplass der, også inn i Sommerland en dag kansje..

andre gode ideer , el erfaringer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig råd i år, så sambo blir hjemme mens lillegutt og jeg drar til Oslo i 3 dager for å besøke broren min. Satser på ferie sammen til neste år ;-) Ja, de penga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten blir det tur til Valle i Setesdalen eller en tur til Danmark. Klarer ikke helt å bestemme oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mams-til-tre - Vi har vært mange ganger i Valle og campet- koselig, og stille og rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro... Vi har vært der hvert år siden jeg var liten. Er alltid på Flateland camping. En fantastisk plass for ungene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der har jeg ikke vært, men vet hvor det er, kjempekoselig der :) Her har vi ombestemt oss litt, blir dagstur til Sommarland i Bøe (uten minsten) så kan Mamman å få lekt seg litt.. hehe... Så blir det camping tur til Neset camping i Byglandsfjord, med alle ungene, gleder meg til alt !! Syns vi har vært mye hjemme nå siden Magnus ble født, så nå blir det gøy med litt turer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 2 uker til Danmark. Gleder oss voldsomt til det. Deilig å komme seg bort fra alt som må gjøres her hjemme (oppussing i tillegg til tre små blir ganske travelt) og bare slappe av og kose oss sammen. Skal prøve å få lånt hytta til svigers også noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også 2 uker til Danmark. Skal bli deilig. Kom nettopp hjem fra Tyrkia hvor vi fant ut at vi hadde mer lyst på 2 uker i Danmark enn å pusse opp kjøkken i år... er ikke sånn hast med det. Og så blir det nok ett par små turer til hytta på fjellet:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Høres ut som folk skal kose seg :-) Her blir det CAMPING for alle penga, jeg får vel ut og investere i nye like grilldresser...hehe, nei, jeg skal ikke det altså :-)

Ungene kommer på lørdag 28 og skal være i 5 uker, jeg gleder meg så jeg har vondt i magen, skal ordentlig bare kose meg og spise masse is! Vinen får jeg droppe i sommer og......sånn er det man blir gravid igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...