Gå til innhold

Da har jeg vært på registrering

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga. merkbart mye mindre liv de siste fem dagene. Tenkte å ringe føden på mandag, men da tok det seg veldig opp med aktivitet. Men så ble den rolig igjen. Så ringte i går, og fikk komme da. Alt var bra. Registrering godkjent. Den hikket og var aktiv under registreringen. Men synes den ble rolig igjen etter det. Kanskje litt mer liv i går kveld.

Men i dag var den like rolig igjen. Skulle heldigvis på vanlig kontroll, og hjertelyd var fin. Men fikk registrering likevel. Bra i dag også, men kjente ikke noe særlig da. Er faktisk fortsatt redd. Men heldigvis så var jordmor kjempe grei. Hun tar meg virkelig på alvor. Hun trodde absolutt ikke at det var noe galt. Selv om jeg har begynt å innbille meg både det ene og det andre. både morkake infarkt og at det kanskje er noe med navlestrengen. Har hatt to senaborter før, og den ene gangen ble det påvist infarkt i morkaken. Men det ble tatt masse blodpørver av meg. Så ingen grunn til å tro at jeg er mer disponert for dette.

Uansett så mente jordmor at det ville vi ha merket på andre ting. Men man kan jo aldri vite. Så jeg skal på ny registrering i morgen. Og hun skulle også ringe sykehuset og høre om jeg kanskje skal få komme på en ultralyd. Har termin i morgen, og har uansett fått beskjed om å ta en ny ul hvis jeg går over. Dette fordi jeg har hatt litt lite fostervann.

Puh. ble langt dette. Men er små engstelig. Men så glad for at jeg får så masse oppfølging nå, og at min bekymring blir tatt på alvor.

Hvis jeg skal på sykehuset for mer sjekk, så skal jeg høre om de kan sette meg i gang og. Tviler på at de gjør det, bare fordi jeg er engstelig. Men det går jo an å prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at du blir tatt på alvor! Hvis du fortsatt har lite fostervann kan det jo hende du kan bli satt i gang av den grunn? Husk at det er vanlig med mindre aktivitet på slutten, det er rett og slett ikke så mye plass å boltre seg på, særlig ikke hvis du har lite fostervann.. Lykke til uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...