Mammamia&EmmaTherese Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Er i uke 35+5 idag, å TROR slimproppen gikk idag, iallfall delvis. Hver gang jeg er på do å tørker meg, så er det litt slim med antydninger til blod. Kan det være slimproppen? Og er det normalt at den går så tidelig?
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jada, slimproppen kan gå så tidlig og det trenger ikke være tegn på fødsel da den kan fornye seg selv =) Så aldri noe til slimproppen med førstemann, med andremann gikk den 1 time før riene begynte :=)
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Takk for svar:) Begynner jo å lure når alle snakker om denna proppen;)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 sniker meg inn fra 2 tri:) Jeg slimer som besatt, men håper da ikke proppen min har takket for laget! men det kan gå laang tid før fødsel lell da.
tjukkebollo Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Den gikk for over 4 uker siden, og fremdeles ingen fødsel. er 41 uker i dag. Men det kan visst dannes ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå