MuttaღMartiniusღ Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg var på nobel klinic tors forrige uke og tok fullbukplastikk... jeg måtte sy i sammen musklene mine, fjerne overflødig hd og fettsuging.. Noen fler her som har gjort det? Og kan noen fortelle meg litt hva jeg kan forvente meg framover? når slutter det å gjøre vondt?? hehe... Kan noen fortelle om sine opplevelser. jeg kjeder meg ihjel.. må ta det ekstremt med ro i 8 uke... blaaaah, blir så rastløs... Men gleder meg sykt til det endelig resultat da:-D
Nå kommer nr. tre Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ikke gjort dette, men ønsker å gjøre dette nå etter tredjemann. Kan/ønsker du å fortelle meg hvor mye dette kostet ? Er litt spent på prisen ? Vet jo at dette blir forskjell fra person til person ettersom hvor mye som skal fjernes o.l., men sånn ca. Håper ikke du har det altfor vondt og lykke til med resultatet !
Krusemynthe Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har gjort det. Ble RASKT bedre etterat drenene var fjernet (og det var forøvrig det verste - å fjerne drenene!) Var på fest etter snaue 2 uker. Riktignok veldig stillesitttende og edru - men formen var såpeass at jeg orket å være sosial - og kjøre bil. Ellers synes jeg det var et ork med korsettet. Tok operasjon på sommeren og det var VARMT å ha på seg det hærsjens korsettet hele tiden + ikke få badet) Nå er jeg gravid igjen, men alle leger og jm som har sett magen min sierdet erdet beste resultatet de har sett - at arret knapt er synlig og alt ser rett og pent ut. Så da var kanskje korsettet og den nitidige forsiktigheten verdt det. Jeg fikk operasjonen på rikse'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå