To gutter + spire Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Skal bli så deilig!! selv om været er flott her også ... Må stå opp kl 03 i natt - flyet går 07 . Jeg er nå gravid i uke 23 og er i fin form . sliter litt med bekkenet , men har blitt bedre etter at jeg har vært sykemeldt 1 uke. Gutten vår på snart 3 er helt i hundre og har pakket sekken sin full av biler og kosedyr Lurer på hvordan det vil gå å vekke han midt på natten hihi Skal til platanias . Noen som har vært der?
Lizz27 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Så deilig!! Vi følger etter til søndag. Da drar vi til Malene som ligger rett ved siden av Platanias. Har ikke vært der selv men har hørt at det skal være den flotteste siden av øya. Dere får kose dere masse )
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Har vært der.. Er veldig fint og koselig.. eneste minus er at det er litt smalte fortau og bilistene er litt mer hissige.. men ellers fin plass.. vært der to ganger
oktober16 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jada, flere ganger. Veldig fint, men ikke så barnevennlig.Smale fortau og endel trafikk. MEN alt går helt fint bare man er positiv! Hvilket hotell skal du bo på?
Yvonne04&Leon08 Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 var i maleme i fjor, liten men veldig koseli plass=) var i platanias en tur og=) ha en virkeli fin tur=)=)=)
Musseknapp Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Vi skal til Makrigialos - helt øst på øya. Vet ikke hvor det ligger i forhold til Platanias. Har aldri vært på Kreta før. Vi drar i september, og da er jeg 30 uker på vei... Satser på at formen er fin! Ha en kjempefin tur, og kos dere masse :-)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 28. mai 2008 #9 Skrevet 28. mai 2008 Vi kommer etter nå på fredag....skal også til Platanias.. Vil ha sol og varme nå!! Men jeg antar at jeg og lillemann på 10 mnd ikke kommer til å være så mye i sola, men godt skal det bli..... Ungene kommer til å storkose seg, og da er jeg fornøyd.
November nurk, i Desember Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 God tur dere reisende!!! *Missunnelig* Har vært i platanias. knall fint. mye skandinavisk, mye barne familier, trange fortau, så ble gått ned noen ganger Ta en tur inn til chania by. Kjempe fint på havna. God plass der. Jeg skal dra tilbake endag!! men vi drar til california om 4 uker. *drømme*
To gutter + spire Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2008 Har hørt at det er veldig fint i Chania ! Går nok greit med litt trange fortau - får ha bånd på gutten vår hehe . Regner med vi kommer til å ha vognen med innimellom. Gleder meg til å dra nå!! God tur til dere andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå