Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Vi bor på underkant av 40 kvm, vi er 4 stk. Hater det, vanskelig å holde det ryddig merker jeg. Men skal snart flytte inn i nytt hus da. Har bodd i denne hybelen i 1 år etter at vi solgte huset vårt
Thula Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Vi bodde på i underkant av 50 kvadrat det første året da jentene var små. To voksne og to babyer, og jaaa, det var ikke så moro. Vi flyttet til 80 kv da de var rundt 9 mnd, og det var en lettelse, husker jeg
ScaryMama Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Vi skal bo i danmark i noen måneder nå, og jeg driver og kikker på leiligheter på rundt 40 kvadrat. Tror at det kommer til å gå greit jeg:)
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 vi er en liten og to store som bor fast på 50 kvm, har 3 barn på besøk annen hver helg og det kommer kanskje en liten på ny året også. vi planlegger å finne noe større, men det er ikke akkurat marked å selge på nå.. så får nå se hva fremtiden bringer. men selv om det er trangt føler jeg at vi stor koser oss alle sammen når huset er fult men er enig i at det er vanskelig å holde det i orden, nå skal vi kjøpe inn litt hyllesystemer og sånn så vi får gjort litt om i kaoset, og kanskje fått litt mer orden, men det varer vel ikke så lenge hehe
Mamsen87 :) Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Vi er to voksene og et barn + hund på 50kvm. Familien øker med et barn til i desember, så blir nok trangt ja.
Anne-B. Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Vi bor på 51 kvm, to voksne og to barn, og det er no dritt. Som du sier, vanskelig å holde ryddig, og man har ingen plass å gjøre av seg om man har lyst til å være litt alene. Ser ikke ut for at vi kommer til å flytte i aller nærmeste fremtid. Et stort pluss, er at vi har gode naboer her, men snart holder ikke bare det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå