Gå til innhold

Trenger raskt råd ang Emmaljunga edge combi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt Simo, men har nå funnet en med rosa og grå. Det er en Emmaaljunga, er det en ok vogn? Etter 2 gutter sammen og 1 gutt han har fra før har mannen min fått rosa på hjernen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

emmaljunga er et utrolig bra merke. lite reklamasjoner å veldig praktisk vogn:)

Skrevet

For meg er det kun det merket som gjelder;-). Kjøpte emmaljunga til min førstefødte i år 2000, og brukte den også til nr to som ble født i 2002. Nå har jeg kjøpt Mondial duo, med sportsunderstell til min tredje, som bllir født ved ks 1 juli.

Skrevet

Takk for raske svar;)

Da blir det en rosa og grå Emmaljunga på oss:)

Skrevet

Her blir dt emmaljunga edge me sportsunderstell.

sliter bare me fargevalget nå;P

Skrevet

Hadde vi ventet en gutt til hadde vi nok valgt en litt mere nøytral og kanskje mere lettsolgt farge, men får man først en jente skal det vist være rosa mener min kjære som kommer fra en ordentlig gutte slekt:)

Skrevet

Vi har bestilt denne i farven java med sportsunderstell, skulle gjerne hatt elk men den er desverre utsolgt over allt å prod ikke mer :/

Betaler 6200,- for den i sverige, så sparer litt på det !

Ellers er det mange som kaller denne for barnevognenes rolls royce, å det sier vel sitt :)

Skrevet

Puumi:

hvor får du den for 6200kr

norske eller svenske du snakker om.

den koster 6790 inkl sporsunderstell og ekslusive stellevesken hos kattis bebyshop.

vurderte sverige jg å,men kjipt om man sku reklamere på den og må te sverige.

vogna bestiller vi til helgen på barn og utstyr, bare fargen som gjenstår å velge, ekke enkelt.

moonligth me rosa dyne oppi? såå skjønt;)

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga edge med sportsunderstell, i fargen Elk. Virker som en super vogn, og vi gleder oss stort til å ta den i bruk utpå sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...