Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Når jeg var gravid med småen måtte jeg tisse fler ganger om natten og hele tiden om dagen. Etter han ble født har jeg ikke hatt noe problemer med å måtte på do ofte. I går kveld gikk jeg på do i ett sett. Måtte til og med stå opp 3 ganger i natt for å gå på do. Nå sitter jeg på jobb og holder på å tisse på meg. Var sist på do kl ti på ti... normalt sett har jeg ingen problemer å holde meg en hel dag.. Hva kan skyldes at jeg må tisse så ofte?
Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 lenge siden du fødte? kan hende du har en urinveisinfeksjon. lever en urinprøve hos legen din, så får de sjekket...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Ja er en stund siden jeg fødte. Gutten min er 2 år. Er mye plaget med UVI men da gjør det alltid vondt også tisser jeg ikke så mye. Om du forstår, så tisser jeg også myyye:P HI her
Lykke X 4 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hvis du er veldig plaget, kan det være lurt å ta en tur til legen for å se om dette kan skyldes noe spesielt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Ja jeg har vært hos legen for det og jeg er mer utsatt enn andre for å få det. Ble operert for det når jeg var 5 år gammel. Så alt det der er greit. Men kan jeg være gravid siden jeg tisser så mye? eller er det bare tåpelig å tenke på en gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå