Mamma mjaua Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 sitter med eksamen nå. er hjemmeeksamen som skal leveres på fredg. og jeg må si jeg hater å ha eksamen. grrrrrrrrrrr!!!!!!!! det værste jeg vet er å øve til eksamen og å skrive eksamensoppgaver når det er 30 grader ute.
Fru Banderas Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Men det er helt ok å skrive på kranglesiden når det er 30 grader ute?
Mamma mjaua Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 ja, fordi jeg må sitte å gjøre eksamensoppgave og er tvunget til å sitte foran pcn. var DEILIG å få ut at jeg HATER eksamen på sommeren
Mamma mjaua Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. mai 2008 jadda.. jeg har også en eksamen i juni. hater eksamen i mai og juni.
2010 baby =)? Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 ÅÅ jeg også!!! Sitter nå med økonomifag og svetter....kjenner jeg bare koker i hele meg for at jeg har så utrolig sein eksamen. Er ikke ferdig med alle før i neste uke.....Føler med deg:)
Edelweis Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 dere er ikke alene. har eksamen i pedagogikk imorgen og har null kontroll på stoffet. men etter det er det heldigvis SOMMERFERIE=) jippi... da er det bare å lade opp til sydn tur på lørdagen=) Lykke til jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå