Gå til innhold

har lenge ønsket reserve besteforldre til barna våre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor vanlig er det....?

besteforeldrene mine bor laaangt unna...

vi bor i n-trøndelag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg ønsker også besteforeldre til mine 2 jenter. Vi har ingen familie i live, hverken jeg eller pappan til mine barn. Til sammen har vi hver vår ikke tilstedeværende far (barns farfar og morfar) Den ene er syk og bor i spania, den andre er 75.... så...

Hadde så utrolig mye glede av mine egne besteforeldre, og savner det veldig på mine barns vegne..

 

Ønsker forresten hva som helst av reservefamilie... ..

Så om noen bor nær Aust-agder og har lyst å være familie for 2 jenter på 4 og 1 år er dere hjertlig velkomne!!!

 

eileen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det kan nok være noen der ute som kunne tenke seg å bli reservebesteforeldre, men tenk dere om, dere vet ikke hva dere får, eller hva som vil skje innenfor reservebesteforeldrenes 4 vegger.

 

Jeg vil heller foreslå å gå gjennom barnevernet. De sjekker/intervjuer mulige besøksfamilier nøye, og følger opp, )... selv om det ikke er 100 % garanti for at alt er bra...)

Barnevernet har sine metoder for å luke ut folk som ikke egner seg til å være besøksfamilie.

Barna er det mest dyrbare vi har, trå derfor varsomt med hvem som får være sammen med dem.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner poenget ditt :=)

Nå er jeg ikke ute etter barnevakt, og hadde aldri sendt mine barn med mennesker som ikke var MEGET GODT kjent med både barna og oss foreldre. Og de hadde blitt nøye skjekket før de overhode hadde fått hilse på.

Jobber selv for barnevernet, og er absolutt ikke ute etter en besøksfamilie. Ikke noe ønske om "fri" fra mine barn, dette er ene og alene for barnas egen skyld.

Besteforeldre som kan være med på besteforeldredag i barnehagen, tur i dyreparken, være med på stranda o.l.

 

Men igjen, skjønner godt din bekymring, det er mange der ute som ikke burde være rundt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...