vi3blir4 Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hadde litt lys brun utflod forrige helg (var da 6+2), som varte i litt over en dag. Er så utrolig bekymret for at noe skal være galt, og forklarte også dette til legen. Men å sende meg til ul var unødvendig sa han. Han sa bare at siden jeg fortsatt hadde symptomer (har bare vært plaget med veldig ømme pupper), så var alt i orden. Er ikke noen private som jeg vet om i nærheten av der jeg bor heller. Hva kan jeg da gjøre?? Er forresten 7+6 i dag.
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg ville betalt selv hos privat i nærmeste by. Hvor i landet bor du hen da?
flypapir Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Ta direkte kontakt med vakthavende gyn på sykehuset og forklar situasjonen. Jeg har gjort det flere ganger og har alltid fått komme rett inn. Lykke til, håper alt er som det skal!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Da må du nok bestille privat. Erdet een by som ligger nærme der du bor du kan få tatt? Legene sender deg somregel til UL hvis det er snakk om smerter og blødning, litt brun utflod pleier være vanlig. Mange som spotter litt i 1. trimester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå