Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Fikk satt inn hormonspiral og snart 1mnd siden,og småblør fortsatt!! Er så møkkalei av å gå med bind! Har gått med bind siden jeg fødte for 2mnd. Er det normalt å blø så lenge etter man har satt inn spiralen??
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Helt normalt,det vil sje fra 3 til 6 moneder...etter det de fleste for ingen menstrasjon.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Satte du inn spiralen en måned etter fødsel?? Det hørtes tidlig ut, jeg fikk beskjed om at det måtte gå minst 6 uker, og det var også litt for tidlig. En annen ting er jo at renselsen varer som regel 6 uker så det er jo helt normalt å blø i nærmere to mnd etter fødsel.. Forøvrig så er det visst ingenting som er normalt med spiral, noen slutter aldri å blø og ender med å ta den ut, andre blør ingenting og er superfornøyde og atter andre har fortsatt mensen selv om de har spiral. Så du må nok bare vente og se.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 hi her Det var godt nøyaktig 6 uker siden fødsel (nesten på dagen), og legen min sa ingenting om at jeg burde vente. Han vet hvor lenge siden jeg fødte. Får håpe blødningene går over for jeg er temmelig lei av å ha det slik. Skal til kontroll om en uke, og viss det ikke gir seg, tror jeg legen snakte om at da passet den ikke for meg. For jeg skulle visst slutte å blø innen en mnd... vet ikke om det stemmer jeg..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Jeg var blødningsfri de første fem ukene jeg hadde hormonspiralen inne, fikk deretter en salgs mens, som aldri stoppet, blødd daglig i en mnd, men veldig lite... Kjedelig, men, får holde ut en mnds tid eller to til, man har jo utrolig bra beskyttelse i de fem neste årene, og får mest sannsynlig ikke mensen noe videre etter den første blødningen er over:)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Fikk beskjed om 3-8mnd eg. Satte den inn for 2mnd sia å blør litt enda
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2008 #8 Skrevet 28. mai 2008 Du går lenger enn 1 mnd med småblødninger altså. Har selv satt inn i januar... Syns jeg ikke gjorde noe annet, først den siste mnd eller 2 som jeg ikke har hatt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå