miobell Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hvordan er det å reise med en to mnd. gammel unge til et litt varmere strøk? Begynt å tenke på å kanskje ta ut årets ferie i nov./desember. Da er nurket mitt overkant av to mnd. Tenker ikke reise til et veldig varmt sted, bare et sted hvor vår lille familie da kan få litt varme, kose oss sammen og bare være oss i fullstendig ro :-)
delphi76 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hei! Vi planlegger å bo på Gran Canaria i et par måneder i vinter. Babyen vil da være to mnd når vi drar. Har snakket med vaksinasjonsklinikken m.fl. og de rådet oss til å reise til land hvor det ikke kreves vaksine. Var også lurt å tenke på at helsevesnet er ok slik at man kan få hjelp hvis det skulle være noe... Har jo med en veldig liten en Eller skal ikke babyen ha sol på kroppen i det hele tatt og drikke MYE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå