Gå til innhold

Han derre Jens.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... han irriterer meg altså! Øke avgiften på bensin og diesel fordi eldreomsorg og skoler er viktigere??????

Hva med opera og OL da? MÅ vi ha det???

- Jeg vil heller ha "billig" bensin/diesel jeg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg ville heller suse rundt med vinden i håret, nå som jeg er ung, ikke så farlig om jeg ligger og råtner på et gamlehjem når jeg blir gammel, for da kan jeg jo tenke tilbake på alt jeg har gjort som ung. Det får holde, det.

Skrevet

Nei, kan du skjønne det? OL blåser jeg vel egentlig i, men må jo si at OL på Lillehammer virkelig samlet folket...og det er klart...vi burde bygget en opera av moelvenbrakker. Hadde vært flott nok det sånn i innkjørsla til Oslo. Og mormora di kan jo bo hos deg...så sparer staten de kronene.

Skrevet

Trenger ikke tenke på hva som skjer når vi blir gamle, vet dere! Bare vi setter ned bensin- og dieselprisen blir vi jo lykkelige. Og alle vet at det er bedre med et kort, lykkelig liv enn et langt, ulykkelig et.

Skrevet

hehe...

Skrevet

Slutt å mas om den derre bensinen!

Vi har råd til å kjøpe den, hvis ikke må vi prioritere bilkjøringa og oppnår de akkurat det de vil. MINDRE bilkjøring.

Kjør mindre, gå mer. Det kommer kun positivitet ut av det!

Heia Jens! :)

PS! Opera må vil ha, OL har vi hatt.

Skrevet

Nei til gamle! Nei til skole! Nei til kultur!

Skrevet

Ja eldreomsorg og skoler er faktisk viktigere. Er det så inni hælvete vanskelig å skjønne?

Skrevet

jeg prioriterer eldreomsorg og barnehager/skoler. hvis eldre omsorgen ryker, sitter jeg uten jobb, noe jeg mest sannsynlig vil slite med i sommer siden vi må flytte jobben sammen med et annet for å spare penger. og barnehager, skoler trenger jeg for å kunne jobbe,så for meg som ikke har bil men SYKKEL og gode sko driter jeg i det. men det der idiotiske operahuset kunne de spart seg!!! marmor meg oppi ræven, de kunne brukt furu! er vi ikke i norge??

Skrevet

Jeg liker operabygget, for min egen del i hvert fall!

Skrevet

Bensin har folk forresten råd til å betale for, ellers får de gi faen i å kjøre så mye... SYYYT

Skrevet

jeg skjønner at folk er frustrerte ang bensinprisene, jeg er heldig som bor så nærmt jobben min, men det er folk som pendler flere timer for dagen.og det blir noen kroner i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...