*Jej* Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Har i natt og i dag hatt en del smerter øverst i magen. Er det flere som har dette? Noen erfaringer å dele om hva det kan være?
lykkelykkelykkelykke Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 hei hei ..det kan være pga sure oppstøt og hals brann ?? har hatt vondt i øverste del i magen ,hadde litt hals brann og sure oppstøt og som igjen ga spise rør betennelse ...hm du burde nok ta en tur eller ringe legen hvis det ikke gir seg =) klem
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Ta kontakt med legen din!! Jeg hadde det samme med 1 mann,gikk på legevakten,ble sendt rett på Haukeland til undersøkelse,ekstra ultralyd og tester,fant heldigvis ingenting galt,men det var godt å få det sjekket =) Smertene gikk over etter noen dager da.
loffmusa Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 i går lå jg på sofaen med noen merkelige smerter øverst i magen omtrent rett under brystene. jg lå helt stillet og tenkte på hva dette kunne være og lurte på" hva nå?". jg kjente lille gull sparket flere ganger og tenkte da har hu dt bra. så sovnet i 5 min og senere gikk jg å la meg. i dag merker jg ikke noe, å dt var skremmende,trudde noe sku skje i går jg:(
*min lille sin!* Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 heisann..jeg hadde også kjempevondt ei natt her rett under brystet, jeg hadde krampelignende også , jordmor sendte meg til sykehuset , ingenting var feil. i mitt tillfelle trur vi det var at tarmene mine var så oppfylte pga forstoppelse .. kanskje litt ekkelt å si men tenk etter når du var ordentlig på do
*min lille sin!* Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 glemte å si at tarmen går over livmora nå som vi går gravid.. så det kan godt hende det er det ..
loffmusa Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 *min lille sin!* det tror jg kanskje du har rett i. Det er ikke så rart heller om vi tenker etter. Men kroppene våre er jo litt forskjellige og da så. ganske ekkelt når man har vondt da, blir jo fort engstelig osv.
*Jej* Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2008 Hei! Tusen takk for svar allesammen! Har vært til lege nå, og han mente det kunne være magesyra som gikk litt opp i spiserøre, så det var derfor det gjorde vondt! Alt blir jo presset oppover så det høres jo naturlig ut! Hørte på fosterlyden og den var grei, så det var nok ikke noe farlig! Men greit å få sjekket opp med lege, slik at man slipper å gå å bekymre seg i allefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå