piano♫ Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Får ikke gjort en døyt i dag. Ansettelsesmøte i morgen tidlig, venter på dommen. - Blir det skolen jeg vil jobbe på? - Blir det 100%? - Blir det fast stilling eller vikariat (igjen)? Rettebunkene ligger klare, men...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Det ordner seg for snille piker. Eller piker med spisse albuer. Selv har jeg levert fra meg papirene fra NTNU på at jeg har kompetanse på FOU, og forlangt å få lønn for den kompetansen i lokale forhandlinger. For jeg fikk ikke fem flate øre sist. Det er jeg enda litt furt for.
piano♫ Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2008 Skjønner jeg godt. Så langt jeg har forstått det, er jo det innmari etterspurt kompetanse. Men kanskje bare til de trenger å betale for det? Nytt moment i ansettelsesprosessen; streik. Det er gått ut et brev fra Unio om at all kontakt med KS opphører. Så da blir antakelig ikke møtet i morgen likevel, om ikke de kjører personalutvalgsmøte uten hovedtillitsvalgt, da? Er det lov, forresten? *frustrert*
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg sender deg noen laidbacke-post-eksamens-nerver i stedet jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå