Gå til innhold

Nerver i høyspenn :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke gjort en døyt i dag. Ansettelsesmøte i morgen tidlig, venter på dommen.

 

- Blir det skolen jeg vil jobbe på?

- Blir det 100%?

- Blir det fast stilling eller vikariat (igjen)?

 

Rettebunkene ligger klare, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ordner seg for snille piker. Eller piker med spisse albuer. Selv har jeg levert fra meg papirene fra NTNU på at jeg har kompetanse på FOU, og forlangt å få lønn for den kompetansen i lokale forhandlinger. For jeg fikk ikke fem flate øre sist. Det er jeg enda litt furt for.

Skrevet

Skjønner jeg godt. Så langt jeg har forstått det, er jo det innmari etterspurt kompetanse. Men kanskje bare til de trenger å betale for det?

 

Nytt moment i ansettelsesprosessen; streik. Det er gått ut et brev fra Unio om at all kontakt med KS opphører. Så da blir antakelig ikke møtet i morgen likevel, om ikke de kjører personalutvalgsmøte uten hovedtillitsvalgt, da? Er det lov, forresten?

 

*frustrert*

Skrevet

Jeg sender deg noen laidbacke-post-eksamens-nerver i stedet jeg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...