Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Eller hva han nå heter, men den reklamen han er med på går meg på nervene snart! Fyren klarer jo ikke å stå i ro, han neier jo for hver setning han begynner på! hallooooooo, men det er utrolig komisk å se på. Sikker på at hvis en slår opp "entusiastisk" i ordboka er det bilde av han der... )
solstråle69 Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Det er det som gjør ham så flott! :-) Synes han er en skikkelig gledesspreder, blir glad hver gang jeg ser/hører reklamen, jeg! :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 haha ja jeg syns han er utrolig morsom å se på jeg=) haha .. han minner meg om meg..
☆Monkey Business☆ Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg digger han.......mer entusiastisk fyr skal du lete lenge etter, hihi....
Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2008 ja, i grunnen en herlig figur, bare så synd at alle har oppdaget det, håper de ikke bruker han opp Men burde være plenty entusiasme for alle.. Så bare reklammen over pc-skjermen i fanget i sta... masse sol-røde stråler og toppen av et hode som "duppet" opp og ned, hehe...
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Hvem reklame er det? Jeg synes den med kontaktsøkende gutter er morsom: Jeg er tshue åtte år, og har lyst på dame:) oooaaaaaahahaha!!! Jeg ler like mye hver gang av de guttene der...
Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mai 2008 hihi, der kom reklamen igjen. Ikke nokk med at han neier for hver setning, for hver gang han neier vifter han med hodet! hahaha...at det går an å være så bra )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå