Gå til innhold

Til dere som venter gutt :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk vite at vi venter en liten prins for noen dager siden og jeg er i "heaven" enda.... men nå begynner tankene på navn, utstyr osv. Har jo 2 jenter fra før så dette blir helt nytt for meg, hehe... STAS (",)

Vi heller litt mot navnet Joachim/ Joakim. Dette navneforslaget kom min eldste datter på 4 med og det gjør det enda mer koselig :o) Derfor lurer jeg på om dere har funnet navn??? og hvilket??? Og har dere begynt å handle inn klær og utstyr å sånn? (tør dere kjøpe mye blått f. eks.?)...

Jeg spurte jordmor om hun var heeeeeelt sikker vedr. kjønnet og da sa hun at det ikke gikk an å være mer sikker og viste oss både pung og penis :o) Så nå er jeg bare sååååå kjøpelysten, har alltid drømt om å kjøpe blå`e bebisklær :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hos oss blir det en Jonathan:). Har en gutt på 20mnd fra før, så vi har det meste i blått, for å si det sånn:). Gleder meg til å finne fram de gamel babyklærne, og se de igjen:)Ellers blir det vel noe småtteri å kjøpe, har sett en del kule klær som det står Lillebror på:)

Skrevet

Jeg fikk vite idag at jeg får gutt (nr 3).Hadde allerede navnet klart,bare visste at det var gutt.Han skal hete Benjamin.

Har det meste av utstyr fra før,men kjøper nok noen flere blå klær:))Det er jo så koselig å kjøpe ting til babyen:)

Skrevet

Heihei:) Gratulerer med gutt!:D:D Her blir det også en liten prins, min første:D Har i grunn ikke anelse på navn ennå, er så vanskelig synes jeg!:) hehe. Men ja jeg har kjøpt masse masse blått allerede, er jo bare sååå kosli å shoppe til den lille, klarer bare ikke holde meg jeg;D hihi.

Skrevet

Hei og grattis med liten prins i magen:)

Er i samme situasjon som deg, har 2 jenter fra før og denne gangen blir det gutt!:P Har fundert litt på navn, men ikke helt bestemt oss enda..holder en liten knapp på Leander.

Er ikke begynt å handle enda, men er nok ikke så lenge til eg slår meg løs på den fronten nei...er 24 uker i dag så nå går det snart an å begynne he he

Skrevet

Hei-gratulere med gutt!

Har også to jenter fra før og venter gutt denne gangen!

Fikk også beskjed på UL at jordmor var 110%sikker på at det er en gutt!

Har handlet inn en hel masse...er ikke så glad i blått jeg da,men mye brunt og grønt!

Navnet er klart,men hemmelig til han blir blir født!

Skrevet

Velkommen i klubben :-)

Jeg har så lyst å kalle min Felix, men sambo er ikke så lett å overtale. Men vi får nå se :-)

Skrevet

Gratulerer med en liten prins :) Vi vil at vårt sjarmtroll skal hete Alexander, men hellet også litt mot Joachim (syns det er et kjempe pent navn!).. På ul så jordmor at hun var ganske sikker, så jeg har shoppa masse :) Blått også ;) Men vi skal på 3D da, sånn for sikkerhetens skyld :D

Skrevet

Hei venter på en oktober prins :o)

Hyggelig å høre at du også synes Joachim er et pent navn, alltid kjekt når folk liker navnet som du selv har kommet frem til (",) Synes forresten Alexander også er fint, så dere får ha lykke til med navnevalget :o)

Ja tror ikke det blir mange dagene til jeg også slår meg løs i shoppingens verden og ja d blir nok en del blått jah, hehe :o) Og en ting til, du sier at dere skal på 3D for sikkerhets skyld, hvor gjøres dette? Har kjempe lyst, men tror ikke de har slikt i Haugesund :o(

Skrevet

Gratulerer med en liten prins=)

vi får også en prins som skal hete Leon Alexander, har fra før ei datter som blir fire i august som heter Yvonne=)

har kjøpt masse gutteklær, er jo sååå koseli=)=)=)

Skrevet

Vi venter en liten gullgutt 07.09. Han skal hete Casper :-) Vår første, og vi gleder oss enormt! Har vært på flere UL, og gynekologen har vært veldig sikker hver gang på at det er en gutt, så vi får sjokk dersom det kommer ut en jente.... ;-) Har kjøpt litt blått, ja. Og kommende mormor har strikket blått... :-)

Skrevet

Gratulerer! :-)

Jeg har en liten Daniel i magen :-) Har ikke kjòpt inn noe som helst enda, men det blir vel litt lyseblàtt, brunt, hvitt.... Jeg fàr se hva jeg finner :-) Har termin 3 november, men UL sier 22 oktober, sà vi fàr se. Jeg har ei datter fra fòr :-)

Skrevet

Hei!

Her ventes det en gutt...synes det var veldig gøy da vi har 2 jenter fra før...

Begynt å handle littegrann..klarer ikke å la vær...

navn er ganske usikkert enda..men jeg synes Didrik er veldig fint!

Skrevet

Gratulerer med liten gutt :)

blir spennende når du har to jenter fra før!! har kjøpt inn det meste allerede, lovte meg selv å kjøpe det meste i kjønnsnøytralt men ble mye blått fordet gitt ;)

prinsen vår skal hete Samuel (hvis jeg får viljen min) eller Christoffer (om samboern får viljen sin) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...