Gjest Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Vi skulle en tur til danmark i begynnelsen av juni å se Copenhagen Cup. Hadde bestilt Radison Sas, rett ved Strøget. Jeg så for meg en koselig kjærestetur... I går kveld "nevner" han tilfeldigvis at ikke det går, for han må jobbe den søndagen. Og vi som hadde ordnet barnevakt og alt:(
Mulle :) Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 kjedelig da.. klarer han ikke bytte den vakten da ?
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Går ikke i det han driver med. Er litt annerledes jobb liksom...
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Uuuuææææ.... Syntes det suger... lurer på om jeg skal bestille ferieturen vår i dag... men tør nesten ikke det heller, plutselig blir det og feile datoer. Kanskje jeg tar med barna og min mor istedet.... Fint at han er flink i det han holder på med, men noen ganger kjennes det ut som et fengsel for meg. Jeg forstår han, men jeg er lei av å ikke kunne planlegge lenger enn en uke av gangen.
Anne-B. Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Ta med deg mora di til Danmark, eller ei venninne. Selv om det ikke blir kjærestetur, så blir det en tur, i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå