Snoopy :o) Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har begynt å teste etter el i dag, men etter tidligere mnd skal el testen først være positiv på fredag. Noen flere her som har el like rundt hjørnet? Det hadde vært koselig å hatt noen å "tatt følge med" her inne. Ønsker alle som leser innlegget lykke til med prøvingen........
Linn...*Førstegangs* Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Hei du! Jeg har EL nå på fredag, med mindre syklusen min er veldig ujevn denne måneden. Skal ihvertfall prøve oss på en liten baby, og dette er første månenden min uten pevensjon på tusen år. Det er så spennende at jeg nesten ikke greier å vente!
Caity<3 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har også el til fredag..og 5 års bryluppsdag...så håper det klaffer! Det hadde jo vært en drøm da! lykke til
akicha Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har regnet meg fram til EL ca på mandag i neste uke..., men, jeg har allerede begynt med EL-slim så jeg tror jeg er litt tidlig ute denne mnd... Isåfall regner jeg med at EL kommer i løpet av helgen. Siden jeg hadde EL-slim i går, testet jeg i går og i dag, men ingen utslag enda... Det er dårlig sædkvalitet her hos oss, så vi har en ekstra utfordring. Vi har også blitt anbefalt å time godt, og derfor blir det ekstra viktig med EL-tester. Jeg VAR veldig optimistisk etter at gubben har gått på penicilin og pergo, men siste prøve var nedslående... :-S
Mina06+Mats09 Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Jeg tror jeg har det, når var første dag på deres siste mens??
Underveis --> Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Lenge siden jeg har skrevet her på BIM, men jeg venter el nå straks. Bruker fertilitetsmonitoren til CB og er på dag... øh.. 15 (måtte løpe og sjekke ;-). Pleier å få eggløsning rundt dag 17. Kan forøvrig melde om at dette er andre seriøse runde med prøving. Har hatt et opphold på omtrent 4 mnd, og går med skrekkblandet fryd inn i første pp med monitoren der vi satser alt. For de av dere som kjenner til monitoren så er dette 2. dag med høy fertilitet.
Vivil-08 Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Er i 3.pp. 1. fikk jeg EL på dag 14, og 2.pp på dag 15. I dag er jeg på dag 15 i 3.pp, men negativ EL-test....kjenner litt murringer+ har slim, så håper og tror på utslag på EL-test i morgen! Da blir det hyggestund i helga!
baby09...:) Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 I følge kalkulatoren på babyverden har eg El i dag, og d kjennes sånn ut også. Men i følge mine "beregninge" e ikke IKM før i slutten av uke 25.... E første pp etter p-plaster slutt i midten av mai, så ting må kanskje gå seg litt til da. Uansett, får mannen min hjem i kveld, vært borte på jobb i 2 uke,så da blir d mye kos:) Så håpe eg bare den kalkulatoren regne rett:)
Giron Skrevet 30. mai 2008 #9 Skrevet 30. mai 2008 Jeg hadde beregnet EL idag fredag, men tror jeg hadde den i går... Hadde skikkelig murring i går kveld, og det har jeg aldri hatt før...?? Prøvde QR sin EL test mest for å lære litt mer, men glemte å teste tirsdag, men hadde strek på onsdag, men ikke sterkere enn teststreken, og da skal det ifølge bruksanvisning ikke være LH økning, men jeg velger å tro at streken hadde vært sterk om jeg hadde testa tirsdag... IKM torsdag 12. juni. Spennende dette!
Snoopy :o) Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2008 Hei alle sammen. (o: Så utrolig gøy at vi er flere som kan følge hverandre. Det blir spennende. Jeg trodde jeg skulle få positiv el test idag, men nei da........ Og gjett om jeg ble skuffet da? Mannen min også :oD Jeg har nemlig sagt at det er best å ikke ha sex noen dager før el. Hi, hi......... Håper inderlig CB el tøsten blir positiv i morgen da. Gleder meg til å høre hvordan det går videre med dere. Lykke til med el og tvi, tvi............. Krysser alt jeg har for oss.
Vivil-08 Skrevet 30. mai 2008 #11 Skrevet 30. mai 2008 I samme båt som deg, Matilde Teodora. Trodde jeg skulle få positiv test i dag, men den var like negativ som i går...murrer skikkelig her, så håper det bare har forsøvet seg med en dag. Da har det gått en dag lenger til El etter TR for hver pp.... Utålmodig!!!!! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå