familien kaos- komplett Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 Hvilket betalingsatlernativ blir det billigste? Hvordan er klærne i str i fht f.eks HM?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Jeg har ellos konto. Jeg syns bukser, kjoler ++ er trange, og jeg må ofte gå en eller to str opp der. Alle overdelene er greie:)
-Hoppsi Deisi- Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg handler der VELDIG ofte og min erfaring har alltid vært at klærne er store i str. Bruker vanligvis 38 (topper/gensere) men må ned i 34/36 hos Ellos....
Scorpiogi Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 veeeldig mange ganger ja.. ) ellos-maniac Det billigste blir vell ellos-konto(som hun over har), da får du regningen etter en stund, uten gebyrer. Men du betaler renter, hvis ikke alt blir betalt innen fristen da... Størrelsene er vel egentlig normale, helt greie. Ikke noe spesielt. Har ikke handlet på josefssons(som er innen ellos), men de har mye av det samme til samme priser, i hvertfall innen barneklær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå