ZamZam Skrevet 28. mai 2008 #1 Skrevet 28. mai 2008 For to uker siden ble jeg verbalt angrepet av to lokale inne på jobben til mannen min. Det skal ikke skje, det skjer hele tiden utenfor jobben til mannen min, men der skal det være et fristed. Få kastet stygge hore jeg skal komme å ta deg, er ikke koslig å høre noe sted. Spesielt ikke et sted man tror man er trygg og slipper ned guarden litt. Jeg sa ifra til mannen min som stakk etter dem og fikk tak i dem, men istedet for å si " hey, jeg gikk over en linje" Gikk de til verbalt angrep på mannen min. Mannen min innvolverte et hav av sjefer for å være sikker på at han hadde fått de to rette mennene som hadde gjort dette.. Iallefall så har denne saken fløyet himmelhøyt, way way way over my head faktisk. Jeg vil helst ikke bli innvolvert i sånne ting fordi jeg er ganske lett å kjenne igjen, bor i en usikker sone 10 min unna sikker sone, mannen min er mye borte og naboene er ubruklige i en evt krisesituasjon. Altså jeg hadde foretrukket at dette hadde holdt seg til at mannen min hadde fått en unnskyldnign og that`s it. (jeg får ikke en unnskyldning fordi dette er et muslimsk land) Disse to lokale har visstnok gjort dette før og sjefene vil bli kvitt dem, men mangler en skikket grunn til å sparke dem og gjett hva som falt i fanget på dem med dette opptrinnet. Har nå vært i møte med de interne sikkerhetsstyrkene på jobben til mannen min. De forsikret meg om at de skulle holde navnet mitt utenfor all farevei, jeg ble lovet at hvis det skjer noe som helst utenom det vanlige i nabolaget mitt så skal jeg bare ringe så kommer de( ring helelr fem ganger for mye enn en gang for lite), jeg ble til og med fulgt hjem med eskorte for at de skulle forsikre seg om de visste hvor jeg bodde. Jeg tenker fortsatt på at hvis de (to lokale+ evt noen andre)finner meg her så er jeg sitting duck i iallefall ti min etter at jeg får ringt dem pga reisetid. Og helt ærlig så er jeg ikke så sterk... Dessuten så er disse fyrene så feige at de kommer itilfelle alltid i store styrker, det lokale politet er ubrukelig fordi jeg er hvit så det er bare de interne sikkerhetsstyrkene jeg kan regne med.. Skikkelig smørje med andre ord.. Er det noen som vet hvordan jeg kan komme meg over denne følelsen av å være utrygg, noen tips til hva jeg kan gjøre?
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #2 Skrevet 28. mai 2008 Skjønte ikke alt hva som stod her, men jeg hadde flyttet hjem.
MammaMia123 Skrevet 28. mai 2008 #3 Skrevet 28. mai 2008 Jeg skjønte i grunn ikke dette innlegget... Hva jobber mannen din med? Hvorfor blir du ofte verbalt angrepet? For at du er hvit? Jeg hadde flyttet hjem tvert.
Silja FullFres McQueen Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Herregud, hvor bor du egentlig?? =O Signerer de over, flytt hjem!
mamman til to gutter Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 Hvis det er mulig å bo i et sikkert område, ville jeg sørget for å flytte dit. Regner med at det å flytte hjem ikke er så enkelt, sånn med en gang...
Gjest Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 hva med å forlange å få bo i den sikre sonen?? eller få noen fra sikkerhetsstyrken hos deg når mannen din ikke er hjemme.. evt. våpen.. selv om ejg er imot det, men å føle seg utrygg i eget hjem i et muslimskt land hadde skremt livet av meg!! sorry!
Lovemychild Skrevet 28. mai 2008 #7 Skrevet 28. mai 2008 Huff,dette hørtes ikke bra ut, og du bør nok flytte derfra. Hvor i verden er du forresten ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå