Gå til innhold

Er forvirret anngående HCG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en blødning for en uke siden, tok da ultralyd og fikk beskjed om at det trolig var en MA ettersom jeg trodde jeg var lenger på vei en UL viste(trodde 6-8,ul viste 4-5). Ble sendt til sykehuset for HCG som var steget fra 670 til 14070 på en uke. Fikk beskjed om at det tilsvarte uke 5 så da var vel alt bra???Tok ny prøve på mandag(3 dager etter) som var steget til 27735 som igjen er vel bra, det er jo en nesten dobling på 3 dager. Fikk da beskjed om at dette plutselig tilsvarte uke 9(MEN det kan jo ikke stemme). Regner med at dette vareiere veldig fra kvinne til kvinne, men nå lurer jeg på o jeg bør ta ny UL med en gang, eller kan slappe av og vente 1,5 dager som avtalt med gyn sist gang. Legen sier som vanlig ingenting, får ikke engang snakket med legen når jeg ringer....

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vente 1, 5 uke mente jeg

Skrevet

opp

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din. For meg virker det som om det er en fin hcg stigning, men jeg er absolutt ingen ekspert. Prøv å legge inn tallene dine på denne hcg kalkulatoren, og se hvordan stigningen er. Du bør kanskje også be om å få en ny ul?

http://www.justmommies.com/pregnancy/hcgcalculator.shtml

Lykke til, håper du har en sprell levende spire i magen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...